۰
۲
چهارشنبه ۲۵ فروردين ۱۴۰۰ ساعت ۱۱:۱۲

وام عجیب بانک قرض‌الحسنه مهر ایران!

بانک قرض‌الحسنه مهر ایران تا سقف ۱۵۰ میلیون تومان وام با کارمزد یک درصد پرداخت می کند. اما برای دریافت این وام فرد باید معادل مبلغ وام را در بانک سپرده کند و تا پایان دوره اجازه برداشت پول را ندارد.
وام عجیب بانک قرض‌الحسنه مهر ایران!
به گزارش اخباربانک، ‌بلوکه شدن کل پول در این بانک سبب می‌شود که دریافت این وام به ضامن نیاز نداشته باشد و ظرف ۲۴ ساعت از درخواست وام و بلوکه شدن پول، وام به حساب مشتری واریز می‌شود. مدت زمان بازپرداخت اقساط وام قرض‌الحسنه مهر ایران هم ۶۰ ماه است یعنی ماهانه ۲.۵میلیون تومان.

اگرچه به نظر می‌رسد شرایط دریافت و کارمزد وام خوب است اما بلوکه شدن مبلغی معادل وام دریافتی برای ۵ سال در حساب بانک، انتقادی است که بسیاری از کاربران به این وام وارد می‌کنند.

آنها می‌گویند اگر فردی پس‌اندازی داشته باشد چه نیازی دارد که معادل آن را از بانک وام بگیرد. به خصوص در شرایط تورمی اقتصاد ایران که ارزش پول بلوکه شده به سرعت کاهش می‌یابد.

در ادامه واکنش مخاطبان را به وام ۱۵۰ میلیون تومانی بانک قرض‌الحسنه مهر ایران را می‌خوانید:

«اگر به اندازه ۱۵۰ میلیون طلا و سکه داشته باشم نمی‌فروشم وام بگیرم نگه می‌دارم که گرون بشه و سود کنم! سال۹۶ میتونستم با۱۵۰ میلیون خونه بخرم ولی الان ۱۵۰میلیون شده رهن خونه.»

«من اگه ۱۵۰ ملیون داشتم چه نیازی به وام داشتم.»
«این وام فقط برای دلال‌ها خوبه که وام را بگیرن و ماهانه پس بدن. اما برای اونها هم خوب نیست والا!»
«کمترین سود بانکی ۱۵۰ میلیون سپرده ماهی ۳ ملیون تومانه. پولمون رو بدیم بانک، ماهی ۲.۵ هم بدیم آخرش هم بعد ۵ سال با پولمون یه دوچرخه هم نمیدن!»
«
جوانی که نه کار دارد و نه توانسته ازدواج کند از کجا چنین پولی بیاورد برای مسدود کردن در بانک؟پس این وام برای قشر پول دار است نه مردم عادی.»

«۱۵۰میلیون باید بزاریم که ۱۵۰میلیون وام بگیریم؟ اگه ۱۵۰تومن داشته باشیم دیگه چرا وام بگیریم؟»

ما به بانک وام می‌دهیم یا بانک به ما؟
«من احساس میکنم متوجه این جور تسهیلات نشدین. به نظر من این ما هستیم به این بانک وام میدیم، بدون سود، بدون اقساط، بعد شش سال هم پولمونو بر میگردونن.»
«من ۱۵۰ میلیون را به جای اینکه بدهم وام، در حسابی می‌گذارم که سود هم بگیرم. ماهی ۲.۵ هم با پولش پس‌انداز می‌کنم. اینطوری بعد این همه وقت هم ۱۵۰ میلیون را دارم و هم سود پولم را.»

«۱۵۰ میلیون پول بدی بانک بعد بانک همون ۱۵۰ میلیون خودت رو بهت میده!»
«خیلی وام خوب و کاربردی هست. فقط اون سرمایه اولیه رو از کجا بیارم که بدیم خدمت بانک؟!»

«وام سهام عدالت هم همینه! سهام عدالت هم اینطوریه با کارت اعتباری پول خودت را بهت میدن و سود چند درصد میگیرن!»

«عجیب نیست بانکی بگه ۱۵۰میلیون بده تا ۱۵۰ میلیون بهت وام بدم!»
«وام عجیبیه. خب حداقل دو برابر سپرده باید وام بده یا یه همچین چیزی!»
https://akhbarbank.com/vdcdoj05.yt0n96a22y.html
مشاهده نظر مخاطبان
Iran, Islamic Republic of
مسولان این بانک که از بانک تجارت به این بانک آمده اند چند سال پیش هم سنت الهی قرض الحسنه را در آن بانک خشکاندند و بعد خودشان از نجومی بگیران در امدند و از آن بانک به هیت مدیره بانکی دیگر رفتند
Iran, Islamic Republic of
این سیستم بانکداری اسلامی را باید به جهان معرفی کرد و مدیرانش را هم با لگد باید صادر کرد به کشورهای دیگر
تازه ترین اخبار