۰
گروه مدیریت ارزش سرمایه صندوق بازنشستگی کشوری با سرمایه ۹۰۰ میلیارد تومانی در بازار دوم معاملات بورس درج و در صف عرضه اولیه ۲۰ درصدی سهام ایستاد.
شرکت ۹۰۰ میلیاردی با درج نماد آماده عرضه اولیه ۲۰ درصدی شد
به گزارش اخباربانک، گروه مدیریت ارزش سرمایه صندوق بازنشستگی کشوری از پنجم اسفند در پلاک 584 با نماد "ومدیر" و در بخش سرمایه­ گذاری­ ها در بازار دوم معاملات بورس درج شد تا آماده عرضه اولیه 20 درصدی از سهام در روز عرضه اولیه( 17 درصد برای عرضه به عموم و 3 درصد برای عرضه به صندوق های سرمایه گذاری) باشد.

طبق بررسی های بورس پرس، گروه مدیریت ارزش سرمایه صندوق بازنشستگی کشوری اسفند سال 93 تاسیس و در اداره ثبت شرکت ها و موسسات غیر تجاری تهران به ثبت رسید. در زمان تاسیس، صندوق بازنشستگی کشوری سهامدار موسس 99.9 درصدی این شرکت بوده است. همچنین سرمایه اسمی و ثبتی شرکت 10 میلیارد تومان بوده که با تصویب مجمع فوق‌العاده به 900 میلیارد تومان رسیده و ثبت شده است.

در حال حاضر 82.78 درصد مالکیت سهام به صندوق بازنشستگی کشوری، 17.17 درصد به سرمایه‌گذاری صندوق بازنشستگی کشوری، 0.025 درصد به هر کدام از شرکت های سرمایه گذاری صبا جهاد و عمران و ساخت تراز پی ریز تعلق دارد.
https://akhbarbank.com/vdcd5x05.yt0nn6a22y.html
تازه ترین اخبار