آغاز ساخت ششمین مدرسه بیمه پارسیان در مناطق محروم کشور

5 اسفند 1399 ساعت 10:39

بیمه پارسیان در ادامه فعالیت خداپسندانه و مسئولیت اجتماعی خود در مناطق محروم کشور، احداث مدرسه ای دیگر در روستای تپرقو واقع در استان کهگیلویه و بویراحمد را آغاز نمود.


به گزارش اخباربانک به نقل از روابط عمومی بیمه پارسیان، در ادامه فعالیت بیمه پارسیان در ساخت مدارس در مناطق محروم کشور، کلنگ مدرسه ابتدایی در روستای تپرقو از توابع دشت روم شهرستان بویراحمد به زمین زده شد که در دو هفته اخیر این دومین مدرسه ای است که احداث آن با هزینه بیمه پارسیان آغاز می شود.

براساس این گزارش، بیمه پارسیان اولین شرکت بیمه ای می باشد که در احداث مدرسه در این استان اقدام نموده است. احداث این مدرسه دو کلاسه با حضور جمعی از مدیران بیمه پارسیان و هم‌چنین مدیران و مسئولان آموزش و پروش استان کهگیلویه و بویر احمد و با هدف تسهیل کسب علم و دانش برای آینده سازان کشورمان که در مناطق محروم هستند آغاز شد.

بیمه پارسیان در سال های اخیر ساخت 2 مدرسه در مناطق محروم کرمانشاه را به پایان رسانده و پیش از این نیز احداث مدارس در استان خوزستان، هرمزگان و سیستان و بلوچستان را آغاز نموده است.

در حال حاضر نیز با شروع احداث مدرسه در این منطقه محروم به عنوان ششمین مدرسه بیمه پارسیان در کشور، امید است کمبود فضاهای آموزش در کشور و به طبع آن استان های کم برخوردار مرتفع گردد و گام موثری برای تحصیل فرزندان مستعد و پرتلاش این مرز و بوم و ساخت ایرانی آباد باشد.


کد مطلب: 79285

آدرس مطلب :
https://www.akhbarbank.com/news/79285/آغاز-ساخت-ششمین-مدرسه-بیمه-پارسیان-مناطق-محروم-کشور

پایگاه خبری تحلیلی اخباربانک
  https://www.akhbarbank.com