۰
۲
شنبه ۱۸ بهمن ۱۳۹۹ ساعت ۱۳:۳۲
۲۵۰۰ میلیارد تومان صرف هزینه‌های اداری و کارکنان شده

رشد ۹۳ درصدی هزینه‌های اداری و کارکنان بانک رفاه طی یکسال

هزینه‌های اداری- عمومی بانک رفاه در ۶ماهه اول امسال به ۲ هزار و ۴۹۲ میلیارد تومان رسیده که در مقایسه با رقم ۱۲۰۰ میلیارد تومانی ۶ماهه ۹۸، رشد ۹۳ درصدی را نشان می‌دهد. هزینه‌های اداری- عمومی بانک رفاه در ۶ماهه اول امسال به ۲ هزار و ۴۹۲ میلیارد تومان رسیده که در مقایسه با رقم ۱۲۰۰ میلیارد تومانی ۶ماهه ۹۸، رشد ۹۳ درصدی را نشان می‌دهد.
رشد ۹۳ درصدی هزینه‌های اداری و کارکنان بانک رفاه طی یکسال
به گزارش اخباربانک، براساس اطلاعات صورت مالی منتهی به شهریور امسال، هزینه‌های اداری- عمومی بانک رفاه در ۶ماهه اول امسال به ۲ هزار و ۴۹۲ میلیارد تومان رسیده که در مقایسه با رقم ۱۲۰۰ میلیارد تومانی ۶ماهه ۹۸، رشد ۹۳ درصدی را نشان می‌دهد.

قابل ذکر است در نیمه اول امسال  از کل ۲ هزار و ۴۹۲ میلیارد تومانی هزینه اداری-عمومی  این بانک، حدود ۲ هزار و ۴۴ میلیارد تومان یا معادل ۸۲ درصد آن مربوط به هزینه‌های کارکنان (شامل حقوق و دستمزد و مزایا، بیمه بازنشستگی، سفر و ... کارکنان) بوده است.

 
منبع:نود اقتصادی
https://akhbarbank.com/vdcfcxde.w6d10agiiw.html
مشاهده نظر مخاطبان
Iran, Islamic Republic of
با یک بررسی اجمالی از حساب حقوقی مسولان بانک متوجه خواهید شد که کجا چه خبر است لطفا پس از بررسی یک گزارش دیگر منتشر بفرمایید
حسین
Iran, Islamic Republic of
نسب به وزارت،نفت،وزارت نیرو،پزشکا اصلا حقوق و مزایا نمیگیرن،پول کاغذ پارسال با امسال یکی، برین دونبال بررسی نظام اداری فاسد و رابطه ایی که اشخاص بیسواد رو با یک تلفن سمت میدن و فرداش همون شخص بلایی سر مردم میاره که هزارتا از این اعداد و ارقام قابل جبران نیست....مدیران و کارکنان تلفنی.واقعا تاسف داره.
تازه ترین اخبار