۰
شنبه ۱۱ بهمن ۱۳۹۹ ساعت ۱۰:۰۵

ناظمی به هیات مدیره بیمه امید پیوست

بهروز ناظمی معاون امور استانها و شبکه فروش و عضو پیشین هیات مدیره شرکت بیمه آسیا ، عضو هیات مدیره بیمه امید شد.
ناظمی به هیات مدیره بیمه امید پیوست
به گزارش اخباربانک، شرکت بیمه امید که سالهاست در حوزه مناطق آزاد فعالیت می کند ، روزهای پر فراز و نشیبی را گذرانده که به گفته علی اکبر اکرامی مدیر عامل این شرکت ، رشته ثالث سهم قابل توجهی در ترکیب پرتفوی آن دارد.

پیش بینی می شود با تغییر در ترکیب هایت مدیره این شرکت بیمه ای و پیوستن بهروز ناظمی که تجربه سالها فعالیت فنی در صنعت بیمه را دارد ، تغییرات قابل ملاحظه ای در پذیرش ریسک ها ، اصلاح بهینه پرتفوی و ورود به بازار های جدید ایجاد شود.

ناظمی دانش اموخته دکترای اقتصاد بین الملل است که در کارنامه کاری اش ، عضو هیئت مدیره بیمه آسیا، مدیر کل اشخاص بیمه ایران، مدیر کل مدیریت امور نمایندگان، مدیر کل استانهای اصفهان و آذربایجان غربی شرکت بیمه ایران و....  نیز دیده می شود.

بر اساس گزارش ریسک نیوز، علی اکبر اکرامی مدیر عامل بیمه امید سال گذشته در میزگرد مبسوط بیمه داری نوین در خصوص چالش های فعالیت شرکتهای بیمه مناطق آزاد  بر اتکاء شرکت متبوعش بر پرتفوی ثالث صحه گذاشت و اذعان داشت : در حال حاضر پرتفوی ما حدود 55 درصد ثالث 26 درصد درمان  و بقیه اموال است.

معاون طرح و برنامة بیمة مرکزی نیز در این میزگرد  به بیمه امید پیشنهاد داد : بیمة آسیا ، البرز و دانا در مورد شرکت بیمة امید باید تصمیم بگیرند یا سهام خود را واگذار کنند.

اکرامی مدیر عامل شرکت بیمه امید نیز در این میزگرد اشاره کرد : من با سهامداران  مکاتبه کردم و پیشنهاداتی دادم من به سهامداران برای حفظ ثروت سهامداران برنامه‌ای دادم و بیان کردم که صلاح این است زودتر فکری بیندیشیم. 
با توجه به آنچه گذشت، باید دید با حضور عضو جدید هیات مدیره در این شرکت و سوابق وی در بیمه های مختلف از جمله آسیا شاهد چه تعییرات بنیادینی در این شرکت خواهیم بود؟
 
https://akhbarbank.com/vdcfx1de.w6dc0agiiw.html
تازه ترین اخبار