۰
بانک ملی ایران که از پیشتازان نظام بانکی در حفظ محیط زیست است، بار دیگر به این عرصه ورود کرده و قرار است طی یک برنامه مدون، پروژه «تفکیک پسماند» را در همه واحدها پیاده سازی کند.
به گزارش اخباربانک به نقل از روابط عمومی بانک ملی ایران، بر اساس این پروژه که ابتدا به صورت پایلوت در ادارات مرکزی عملیاتی خواهد شد و سپس به ادارات امور شعب تهران و شهرستان ها توسعه می یابد، پسماندهای خشک و تر از این پس به صورت جداگانه جمع آوری می شود.

این روند طی یک برنامه ریزی میان مدت به شعب بانک نیز توسعه خواهد یافت و با استقرار مخازن جمع آوری زباله به صورت تفکیک شده، گام بزرگی در راستای بازیافت زباله های تولید شده در بانک و نیز کمک به حفظ محیط زیست برداشته خواهد شد.

بانک ملی ایران به منظور فرهنگسازی این اقدام، ضمن برگزاری دوره های آموزشی مشخص برای عموم کارکنان پیرامون چگونگی جداسازی پسماندها و نیز تخصیص ابزار لازم به این منظور، این روند را تا رسیدن به نتیجه مطلوب پیگیری خواهد کرد.

بانک ملی ایران در عملیات جداسازی پسماندها، جلوه تازه ای از عمل به مسئولیت اجتماعی خود را به نمایش می گذارد و بدون چشمداشت مادی به منافع این کار، فرهنگسازی میان کارکنان و مشتریان خود را برای این اقدام مد نظر دارد.

امروز طی مراسمی با حضور مسئولان شهرداری منطقه 12 تهران که ادارات مرکزی بانک ملی ایران در حوزه استحفاظی آن قرار دارد و شهریار سعادت رئیس اداره کل کارپردازی و مهدی لطیفی رئیس اداره کل رفاه و درمان بانک ملی ایران، تفاهم نامه ای به منظور عملیاتی کردن این پروژه امضا و شهرداری متعهد شد ضمن ارائه آموزش های حضوری و مجازی درباره لزوم و چگونگی جداسازی پسماندها، عملیات مربوط به جمع آوری و انتقال پسماند را انجام دهد.
 
https://akhbarbank.com/vdcfvcde.w6dceagiiw.html
تازه ترین اخبار