۰
پذیره‌نویسی ۶۵۸ میلیارد تومانی نخستین قرارداد سلف موازی استاندارد برق شرکت مادر تخصصی تولید نیروی برق حرارتی طی ۱۰۰ دقیقه به پایان رسید .
به گزارش اخباربانک، حمایت بخش خصوصی از صنعت برق تاثیر بسزایی بر خودکفایی ایران در این صنعت داشته است. بخش خصوصی، کارآفرینان و فعالان اقتصادی همواره در تلاش بوده‌اند تا دست در دست دولت با تامین منابع مالی مورد نیاز به تکمیل زیرساخت‌های این صنعت راهبردی کمک کنند.

برق به عنوان منبع اصلی تامین انرژی شهرها، نقشی حیاتی در توسعه و پیشرفت دارد و همکاری بخش خصوصی و دولتی در عرضه این اوراق اقدامی اثر گذار و ارزشمند است.

پذیره‌نویسی قرارداد سلف موازی استاندارد برق شرکت مادر تخصصی تولید نیروی برق حرارتی، گام بلند دیگری بود که با همکاری دو شرکت گروه خدمات بازار سرمایه سهم ‌آشنا با داشتن سابقه اداره 10 صندوق بازارسرمایه و ارائه طیف متنوعی از خدمات و شرکت تامین سرمایه امین به پایان رسید و اوراق "سحر 021" به ارزش 658 میلیارد تومان، تنها 100 دقیقه به صورت کامل خریداری شد تا تامین مالی مورد نظر به صورت کامل به سرانجام برسد.

موفقیت چشمگیر عرضه این اوراق نشان داد همیاری بخش خصوصی و دولت تا چه اندازه موفقیت آمیز است. تامین مالی این اوراق می‌تواند نقشی موثر در تکمیل طرح‌های نیروگاهی شرکت مادر تخصصی تولید نیروی برق حرارتی داشته باشد و در عین حال برای سرمایه‌گذاران حقیقی و حقوقی این اوراق، سود مناسبی را به همراه آورد.

معاملات ثانویه این اوراق ظرف 10 روز کاری پس از تکمیل فرایند پذیره‌نویسی همراه با بازار گردانی صندوق بازارگردانی سهم آشنا یکم در بورس انرژی آغاز می شود.
https://akhbarbank.com/vdchi-nq.23n6mdftt2.html
تازه ترین اخبار