۰
۳۶ نفر در صف انتظار تماس با امداد مشتری بانک رسالت! عصر روز گذشته ۳۶ نفر در صف انتظار تماس با امداد مشتریان بانک قرض الحسنه رسالت بودند!
صف طولانی انتظار تماس با امداد مشتری بانک رسالت
به گزارش خبرنگار اخبار بانک، این کاربر اعلام کرد؛ تماس با امداد مشتری بانک رسالت به سختی انجام می‌شود به گونه‌ای که برای یک تماس خارج از وقت اداری ۳۶ نفر در صف انتظار هستند!

مرکز امداد مشتریان از جمله خدماتی است که بانک‌ها و موسسات اعتباری از چند سال پیش و به دستور بانک مرکزی تشکیل داده‌اند.

بانک ها موظفند با راه‌اندازی میزهای امداد، امور غیر حضوری مشتریان را تا حد امکان بررسی کرده و راهنمایی‌های لازم را نیز انجام دهند.

حال خبرنگار ما عصر روز گذشته حدود ساعت ۱۷ طی تماس با مرکز امداد مشتریان درخواست راهنمایی تلفنی داشته که با پیام جالب اپراتور همراه شد.

تلفن گویای امداد مشتریان بانک قرض الحسنه رسالت با شماره ۴۷۴۷ به مشتری اعلام نمود که ۳۶ نفر پیش از وی در صف انتظار برای پاسخگویی هستند!

حال تصور کنید اگر شخصی مشکل فوری نظیر سرقت کارت عابربانک خود را بخواهد به اپراتورهای بانک رسالت جهت مسدود کردن کارت بدهد با توجه به اینکه نفر سی و ششمین نفر در صف انتظار است کاری از پیش نبرده و سارقان میتوانند در کمترین زمان ممکن حساب وی را خالی نمایند!

بانک قرض الحسنه رسالت از جمله بانک هایی است که ادعا می کند تا چند سال آینده بسیاری از شعب خود را جمع آوری کرده و کلیه خدمات را به صورت غیرحضوری انجام می دهد که البته با این نوع پاسخگویی و تکریم مشتریان بسیار بعید به نظر می‌رسد!
https://akhbarbank.com/vdciqqay.t1avr2bcct.html
تازه ترین اخبار