۰
بانک مرکزی مراتب عدم تایید فروش بخشی از سهام شرکت توسعه بين‌الملل ايران‌مال به شرکت حامی کيان‌سازه را به بانک آینده ابلاغ کرد.
به گزارش اخباربانک به نقل از روابط عمومی بانک مرکزی، در این مکاتبه ضمن تأکيد مجدد بر لزوم رعايت مقررات و ضوابط ابلاغی، تاکید شد بانک آینده به قيد فوريت اقدام های لازم به منظور لغو واگذاری ياد شده به عمل آورد و نتايج را به اين بانک اعلام کند.

متن این نامه به شرح زیر است:
 با اشاره به انتشار آگهی مزايده عمومی واگذاری سهام شرکت توسعه بين‌الملل ايران‌مال در هفته‌های گذشته و همچنين حسب اعلام اخير آن بانک در تاريخ 14‏.10‏.1399 مبنی بر فروش بخشی از سهام شرکت مذکور به شرکت حامی کيان‌سازه که در سامانه جامع اطلاع‌رسانی ناشران (کدال) نيز انتشار يافته است، بدين وسيله اعلام می‌شود واگذاري سهام شرکت ياد شده به دليل عدم رعايت برخی ضوابط ابلاغی، از جمله مفاد «دستورالعمل نحوه واگذاری اموال مازاد مؤسسات اعتباری» مصوب يک‌هزار و دويست و نود و پنجمين جلسه مورخ 1399.3.27 شورای پول و اعتبار و وجود برخی ابهامات در نحوه واگذاری، مورد تأييد اين بانک نمی‌باشد.

با عنايت به مراتب فوق و ضمن تأکيد مجدد بر لزوم رعايت مقررات و ضوابط ابلاغی، مقتضی است دستور فرماييد به قيد فوريت اقدامات لازم به منظور منتفی کردن واگذاری ياد شده به عمل آمده و نتايج را به اين بانک اعلام کنند.
https://akhbarbank.com/vdcezn8f.jh8vei9bbj.html
تازه ترین اخبار