۰
۱
سه شرکت با دریافت مجوز افزایش سرمایه ۳۶۲، ۳۰ و ۲۰ درصدی از سه محل تجدید ارزیابی، سود انباشته و مطالبات سهامداران و آورده ، آماده برگزاری مجمع فوق العاده شدند.
مجوز افزایش سرمایه ۳۶۲، ۳۰ و ۲۰ درصدی سه شرکت صادر شد
به گزارش اخباربانک، سه شرکت کشت و صنعت شریف آباد، پتروشیمی جم و سرمایه گذاری صنایع شیمیایی ایران به ترتیب مجوز افزایش سرمایه 362، 30 و 20 درصدی را از سازمان بورس گرفتند و آماده برگزاری مجمع فوق العاده شدند.

براین اساس، "زشریف" سرمایه فعلی را از 52 به 240.4 میلیارد تومان می رساند. تامین مالی این شرکت فرابورسی از محل تجدید ارزیابی دارایی ها و برای اصلاح ساختار مالی صرف می شود.

همچنین سرمایه فعلی "جم" از 1.38 به 1.8 هزار میلیارد تومان می رسد. تامین مالی این شرکت بورسی از محل مطالبات سهامداران و آورده نقدی اعمال می شود تا قادر به جبران مخارج سرمایه‌ای انجام شده بابت مشارکت در افزایش سرمایه شرکت توسعه پلیمر پاد جم شود.

در این میان، "شیران" هم سرمایه فعلی را از 806.6 به 964 میلیارد تومان می رساند. تامین مالی این شرکت بورسی از محل سود انباشته با هدف اصلاح ساختار مالی اعمال می شود.
https://akhbarbank.com/vdcfcjde.w6dc1agiiw.html
مشاهده نظر مخاطبان
بورسی
Iran, Islamic Republic of
به نظر میاد که دولت با تبانی بازار گردانها وحقوقی ها !سعی دارن حقیقی ها رو بدو شن .!اهای دولت .نظام .مدیران ومشاوران مالی واقتصادی!اون جناب ترامپ بود که گفت اعراب را باید دوشید!ما با انکه احمقیم!اما عرب نیستیم!لطفا به چشم یه گاو شیر ده به ما نگاه نکنید .بازار گردانی یعنی تثبیت وعدم جلوگیری از سقوط کاذب وبورس بازانه!قیمت سهام.نه استفاده از بستر کاذب برای بازی با قیمت سهام وکسب رانت ودرامد از ترس وسادگی حقیقی هایی که بیشترسان ماحصل عمر وزندگی وکارشون رو در فضای ملتهب فعلی برای کسب یه لقمه نون روانه بازار سهام کردن .تا حقیقی ها از یه سهام حمایت میکنن!چنان بازار گردان وحقوقی سرکوب میکنه.همینکه سقوط میکنه.با خباثت تمام !تثبیت قیمت نمی کنه!فقط سهام رو جارو میکنه.دوباره.بازی با سهام تا رانت مرحله بعد .از خود خاین .عاملان وسیاستهای بازار گردان ها وحقوقی هاست که حقیقی ها دایم گلایه دارن .دولت هم رفیق دزد شده وشریک قافله حقیقی ها.!ای دو صد لعنت بر این سیاست ورنگ وریا وتزویر حقوقی ها وبازار گردان هاباد .!!!!
تازه ترین اخبار