۰
شاخص بورس و اوراق بهادار در هفته اخیر با رشد بیش از ۳۴ هزار واحدی به کانال یک میلیون و ۴۴۷ هزار واحدی رسید.
به گزارش اخباربانک، شاخص بورس و اوراق بهادار در هفته‌ای که گذشت با افت و خیز فراوانی همراه بود و همچنان کانال یک میلیون و ۴۰۰ هزار واحدی را حفظ کرده است.

در هفته‌ای که گذشت شاخص از پله یک میلیون و ۴۱۳ هزار واحدی به پله یک میلیون و ۴۴۷ هزار واحدی رسید که حدودا رشد ۳۴ هزار واحدی را به ثبت رسانده است.

این در حالی است که در هفته سوم آذر ماه شاخص اُفت حدود ۹۳ هزار واحدی را به ثبت رسانده بود، اما در هفته اخیر روند مثبتی را طی کرده است.

شاخص بورس در اولین روز کاری هفته مورخ ۲۹ آذر ۹۹ کار خود را با رشد بیش از ۳۱ هزار و ۵۲۷ واحدی آغاز کرد و در پله یک میلیون و ۴۴۴ هزار واحدی قرار گرفت.

در پایان معاملات دومین روز هفته مورخ ۳۰ آذر ۹۹ شاخص با اُفت بیش از ۵ هزار و ۸۵۹ واحدی به پله یک میلیون و ۴۳۹ هزار واحدی رسید، اما شاخص فرابورس با رشد بیش از ۲۵۱ واحدی پله ۱۹ هزار و ۶۸۸ واحدی را فتح کرد.

شاخص بورس و اوراق بهادار تهران معاملات ۱ دی ۹۹ را با اُفت بیش از ۲ هزار و ۷۰۸ واحدی آغاز کرد و به پله یک میلیون و ۴۳۶ هزار واحدی رسید، اما فرابورس با روند مثبت و رشد بیش از ۲۵۵ واحدی به پله ۱۹ هزار و ۹۴۴ واحدی رسید.

در معاملات ۲ دی ۹۹ شاخص تغییر رویه داد و با با رشد بیش از ۸ هزار و ۴۹۶ واحدی به پله یک میلیون و ۴۴۴ هزار واحدی رسید و فرابورس رشد بیش از ۱۷۴ واحدی را به ثبت رساند و به پله ۲۰ هزار و ۱۱۹ واحدی رسید.

در جریان معاملات آخرین روز کاری هفته مورخ ۳ دی ۹۹ شاخص رشد بیش از ۲ هزار و ۸۸۵ واحدی را ثبت کرد و در پله یک میلیون و ۴۴۷ هزار واحدی قرار گرفت و فرابورس با رشد بیش از ۲۳ واحدی به پله ۲۰ هزار و ۱۴۳ واحدی رسید.

بررسی اجمالی شاخص بورس در هفته‌ای که گذشت نشان می‌دهد شاخص ۳ روز از هفته را با روند مثبت گذرانده است و ۲ روز دیگر هفته با روند منفی کار خود را به پایان رسانده است.
https://akhbarbank.com/vdcivpay.t1avp2bcct.html
تازه ترین اخبار