۰
چهارشنبه ۳ دی ۱۳۹۹ ساعت ۱۴:۴۷

سهامداران کدام شرکت‌ها بیشتر سود کردند

بازار سرمایه امروز روندی نسبتا نوسانی داشت و در حالی که در ساعات ابتدایی معاملات تا یک میلیون و ۴۵۴ هزار واحد صعود کرده بود، در نهایت در رقم یک میلیون و ۴۴۴ هزار واحد ایستاد.
به گزارش ایسنا، شاخص کل بورس امروز با ۲۸۸۵ واحد افزایش رقم یک میلیون و ۴۴۷ هزار واحد را ثبت کرد. شاخص کل با معیار هم وزن هم با ۸۱۰۶ واحد صعود به رقم ۴۶۸ هزار و ۵۱۱ واحد رسید.

معامله گران یک میلیون معامله انجام دادند که ۱۳۱ هزار و ۴۸۲ میلیارد ریال ارزش داشت.

در این بازار معدنی و صنعتی گلگهر و فولاد آلیاژی ایران نسبت به سایر نمادها بیشترین تاثیر مثبت و در مقابل صنایع پتروشیمی خلیج فارس، فولاد مبارکه اصفهان، سرمایه گذاری تامین اجتماعی، پالایش نفت اصفهان و ملی صنایع مس ایران نسبت به سایر نمادها بیشترین تاثیر منفی را گذاشتند.

همچنین سرمایه گذاری تامین اجتماعی، پالایش نفت اصفهان، ایران خودرو، سایپا، گسترش سرمایه‌ گذاری ایران خودرو، بانک تجارت و فولاد مبارکه اصفهان نمادهای پربیننده بازار بورس را تشکیل دادند.

شاخص کل فرابورس نیز بال ۲۳ واحد افزایش رقم ۲۰ هزار و ۱۴۳ واحد را ثبت کرد.

معامله‌گران این بازار ۸۲۹ هزار معامله به ارزش ۱۴۷ هزار و ۷۴۷ میلیارد ریال انجام دادند.

بیمه پاسارگاد و فولاد هرمزگان جنوب نسبت به سایر نمادها بیشترین تاثیر منفی و در مقابل صنعتی مینو، پتروشیمی زاگرس، سنگ آهن گوهرزمین، اعتباری ملل و گروه سرمایه گذاری میراث فرهنگی نسبت به سایر نمادها بیشترین تاثیر مثبت را روی فرابورس گذاشتند.

لیست نمادهای پربیننده این بازار از سرمایه گذاری مالی سپهر صادرات، برق و انرژی پیوندگستر پارس، بانک دی، کشاورزی و دامپروری ملاردشیر، صنایع چوب خزر کاسپین، توسعه مسیر برق گیلان و مجتمع صنایع لاستیک یزد تشکیل شده است.
https://akhbarbank.com/vdcftmde.w6dcmagiiw.html
تازه ترین اخبار