۰
۱
اعضای حزب دموکرات و جمهوری خواه سرانجام بر سر جزئیات بسته دوم حمایتی در برابر کرونا به توافق رسیدند.
به گزارش اخباربانک به نقل از سی ان بی سی، رهبران دو حزب دموکرات و جمهوری خواه در کنگره آمریکا اعلام کردند که بر سر اجرایی شدن بسته دوم حمایتی از اقتصاد این کشور در برابر پیامدهای کرونا توافق حاصل شده است. پیش از این دموکرات ها خواهان تخصیص حدود دو تریلیون دلار اعتبار و جمهوری خواهان خواهان تخصیص حدود ۴۰۰ میلیارد دلار اعتبار در بسته حمایتی جدید شده بودند. 

میچ مک کانل- رهبر جمهوری خواهان با اشاره به زمان طولانی اجرایی شدن این بسته گفت: مهم این است که بالاخره سر کلیات طرح به یک توافق فراگیر رسیدیم. 

از طرف دیگر نانسی پلوسی- رییس کنگره نیز گفت: این بسته حمایتی جدید منابع مالی اضطراری مورد نیاز برای نجات جان انسان ها و نجات کسب و کارها را در شرایطی که سرعت شیوع ویروس شدت گرفته است، فراهم می کند. 

برخی از کارشناسان معتقدند پس از روی کار آمدن دولت بایدن، دموکرات ها تلاش خواهند کرد بسته حمایتی جدیدی را اجرایی کنند اما این اقدام به احتمال زیاد با مخالفت جدی جمهوری خواهان مواجه خواهد شد. جو بایدن در بیانیه ای با استقبال از اجرایی شدن این بسته گفته است ۹۰۰ میلیارد دلار اعتبار برای انجام اقدامات حمایتی اضطراری مهم خواهد بود اما این تازه اول راه خواهد بود. 

در بسته جدید به هر شهروند آمریکایی ۶۰۰ دلار پرداخت خواهد شد. هم چنین ۲۸۴ میلیارد دلار اعتبار برای حمایت از کسب و کارهای کوچک و متوسط تخصیص داده خواهد شد. 
https://akhbarbank.com/vdchvxnq.23n6vdftt2.html
مشاهده نظر مخاطبان
Iran, Islamic Republic of
مثل همینجا
تازه ترین اخبار