۰
زمان قطعی بیست و سومین و بیست و چهارمین عرضه اولیه سال مشخص و مقرر شد، چهارشنبه هفته جاری ۱۲ درصد از سهام پتروشیمی بوعلی و مدیریت سرمایه گذاری کوثر بهمن در بورس و فرابورس واگذار شود.
زمان عرضه اولیه ۱۲ درصدی "بوعلی" و "وکبهمن" قطعی شد
به گزارش اخباربانک، درحالی پس از گذشت دو ماه شروع دوباره واگذاری ها با عرضه اولیه 17.5 درصد سهام چوب خزر کاسپین در بازار دوم فرابورس طی چهارشنبه هفته گذشته به انجام رسید که بازار سهام چهارشنبه این هفته میزبان دو شرکت پتروشیمی بوعلی و مدیریت سرمایه گذاری کوثر بهمن است که به عنوان بیست و سومین و بیست و چهارمین عرضه اولیه سال صورت می گیرد.

براین اساس، عرضه "وبوعلی" شامل 315 میلیون سهم معادل 9 درصد با دامنه قیمت 3936 تا 4143 تومانی هر سهم و سهمیه 200 سهمی هر فرد حقیقی و حقوقی است که توسط کارگزاری خبرگان سهام در بازار دوم معاملات بورس انجام خواهد شد . شنبه 22 آذر نیز 105 میلیون سهم معادل سه درصد با قیمت ثابت کشف شده به صندوق های سرمایه گذاری تعلق می پذیرد.

همچنین واگذاری 12 درصد سهام شرکت مدیریت سرمایه گذاری کوثر بهمن طی دو روز کاری توسط کارگزاری بورس بهگزین در بازار اول معاملات فرابورس انجام خواهد شد.

به این ترتیب ، 10 درصد از سهام "وکبهمن" معادل 250 میلیون سهم با حداکثر سهمیه هر فرد حقیقی و حقوقی 100 سهم و دامنه قیمت 14200 تا 14484 ریالی هر سهم ، آماده عرضه شده اما زمان سفارش خرید این سهم به جای صبح به بعداز ظهر موکول شده که از ساعت 13 تا 17 خواهد بود.

بنابراین متقاضیان خرید سهام این شرکت باید سه شنبه 18 آذر بعد از پایان معاملات ، اقدام به سفارش خرید کنند. علاوه براین تخصیص سهام "وکبهمن" چهارشنبه و شروع معاملات ثانویه از شنبه آینده تعیین شده است. 50 میلیون سهم هم معادل دو درصد، شنبه 22 آذر با قیمت ثابت کشف شده در فرآیند عرضه اولیه به صندوق های سرمایه تعلق می گیرد.

براساس این گزارش، طی سال جاری سهام 22 شرکت سرمایه گذاری صبا تامین، شستا، پگاه گیلان، لاستیک یزد، پلیمر آریاساسول، سرمایه گذاری پویا، سرمایه گذاری سیمان تامین، لیزینگ پارسیان، رایان هم افزا، تولید نیروی برق آبادان، توسعه مسیر برق گیلان، زر ماکارون، پتروشیمی ارومیه، تامین سرمایه امین، کشاورزی و دامپروری ملارد شیر، بهساز کاشانه تهران، تهیه و توزیع غذای دنا آفرین فدک، برق و انرژی پیوند گستر پارس، کیا الکترود شرق ، توسعه و عمران امید، سرمایه گذاری گروه مالی سپهر صادرات و چوب خزر کاسپین عرضه اولیه شده اند و پتروشیمی بوعلی و مدیریت سرمایه گذاری کوثر بهمن بیست و سومین و بیست و چهارمین شرکت تازه وارد سال بشمار می روند.
 
https://akhbarbank.com/vdcdkz05.yt0jo6a22y.html
تازه ترین اخبار