پذیره نویسی ۵۰ تومانی ۳۵۵.۵ میلیون سهم شرکت بیمه در شرف تاسیس

12 آذر 1399 ساعت 10:56

پذیره‌نویسی۵۰ تومانی ۳۵۵.۵ میلیون سهم شرکت در شرف تاسیس بیمه اتکایی سامان از دوشنبه آینده به مدت ۱۰ روز انجام می‌شود.


به گزارش اخباربانک، شرکت سهامی‌عام و در شرف تاسیس بیمه اتکایی سامان در نظر دارد بالغ بر 355.5 میلیون سهم در دست انتشار را از طریق کارگزاران در فرابورس و به روش ثبت سفارش ، پذیره نویسی کند .

به این ترتیب، دوره ثبت سفارش "اتکاسا" از دوشنبه آینده ۱۷ آذر حداکثر به مدت ۱۰ روز ( تا ۲۶ آذر) بوده و مبلغ قابل پرداخت به ازای هر سهم در پذیره نویسی ۵۰ تومان معادل ۵۰ درصد ارزش اسمی سهم ( ۱۰۰ تومان) است که در زمان پذیر نویسی بصورت نقد واریز خواهد شد.

همچنین در این پذیره‌نویسی حداقل و حداکثر سهام مورد پذیره‌نویسی برای اشخاص حقیقی حداقل یک و حداکثر 100 هزار سهم بوده که این میزان برای اشخاص حقوقی از حداقل یک تا سقف یک میلیون سهم تعیین شده است.

پذیره‌نویسی سهام کمتر یا بیشتر از حداقل و حداکثر تعیین شده تنها با دریافت مجوز از طریق نمایندگان موسس شرکت امکان‌پذیر است. علاوه بر این موافقت هیات موسس با تخصیص سهام بیشتر از سقف تعیین شده نیز به منزله تخصیص قطعی سهام نبوده و در صورت وجود سهام متناسب در زمان عرضه این امر صورت خواهد گرفت.

این شرکت سرمایه اولیه‌ای بالغ بر ۲۵۰ میلیارد تومان دارد که از این میزان، ۳۵.۵۵ میلیارد تومان معادل ۱۴.۲۲ درصد آن توسط موسسان شرکت تعهد شده و سرمایه اولیه قابل تامین در پذیره نویسی ۵۰ درصد مبلغ سهام تعهد شده توسط پذیره نویسان( ۵۰ تومان به ازای هر سهم) بصورت نقدی در زمان پذیره نویسی پرداخت می شود.


۵۰ درصد مابقی ارزش اسمی هر سهم معادل ۵۰ تومان نیز در تعهد پذیره نویسان خواهد بود که حداکثر ظرف مدت دو سال از تاریخ ثبت شرکت و طبق برنامه اعلامیه آتی شرکت وصول خواهد شد.


کد مطلب: 77964

آدرس مطلب :
https://www.akhbarbank.com/news/77964/پذیره-نویسی-۵۰-تومانی-۳۵۵-۵-میلیون-سهم-شرکت-بیمه-شرف-تاسیس

پایگاه خبری تحلیلی اخباربانک
  https://www.akhbarbank.com