۰
دوشنبه ۱۰ آذر ۱۳۹۹ ساعت ۰۹:۵۴

زمان عرضه اولیه و سفارش خرید "چخزر" قطعی شد

شرایط عرضه اولیه و زمان سفارش ۱۷.۵ درصد از سهام چوب خزر کاسپین مشخص شد تا این شرکت ۲۰ میلیاردتومانی چهارشنبه هفته جاری، بعد از دو ماه عنوان دار بیست و دومین شرکت جدید سال شود.
زمان عرضه اولیه و سفارش خرید "چخزر" قطعی شد
به گزارش اخباربانک، درحالی فرآیند عرضه اولیه 20 درصد سهام بعد از سرمایه گذاری گروه مالی سپهر صادرات در 30 شهریور متوقف شد که اعلام هفته قبل افسانه اروجی مدیر عملیات بازار شرکت فرابورس به بورس پرس مبنی بر شروع دوباره واگذاری ها آن هم با گذشت بیش از دو ماه، بازار سهام چهارشنبه هفته جاری میزبان شرکت چوب خزر کاسپین است که به عنوان بیست و دومین عرضه اولیه سال در بازار دوم معاملات فرابورس انجام می شود.

به این ترتیب، 15 درصد از سهام "چخزر" معادل 30 میلیون سهم با حداکثر سهمیه هر فرد حقیقی و حقوقی 20 سهم با دامنه قیمت 2400 تا 2500 تومانی هر سهم به عموم واگذار خواهد شد . همچنین 2.5 درصد دیگر معادل 5 میلیون سهم روز شنبه 15 آذر با قیمت ثابت کشف شده در فرآیند عرضه اولیه صورت می گیرد.

براین اساس، زمان سفارش گیری سهام "چخزر" روز سه شنبه 11 آذر از ساعت 13 تا 17 اعلام شده، مدیر عرضه شرکت کارگزاری صبا تامین و متعهدین خرید کارگزاری صبا تامین و سرمایه گذاری صبا تامین هر کدام به میزان 25 درصد سهام قابل عرضه در روز عرضه اولیه هستند.

شرکت چوب خزر ۲۹ دی سال ۶۹ به صورت سهامی خاص تاسیس و در اداره ثبت شرکت ها و مالکیت صنعتی تهران به ثبت رسیده است و به موجب مصوبه مجمع فوق‌العاده ۲ آبان سال ۸۵ نام شرکت به صنایع چوب خزر کاسپین تغییر یافت.

۹۹.۹ درصد سهام این شرکت با ۲۱۱ نفر نیروی انسانی به گروه صنعت سلولزی تامین گستر نوین تعلق دارد و واحد تجاری اصلی هلدینگ تاپیکو محسوب می شود. سرمایه شرکت در بدو تاسیس بالغ بر ۱۰۰ میلیون تومان بوده که طی ۵ مرحله به ۲۰ میلیارد تومان رسیده است.

فعالیت اصلی شرکت تولید، بازاریابی، فروش و صدور انواع محصولات چوب مانند MDF ضخیم و نازک و روکش شده، پارکت، صفحه‌کابینت، انواع ورق و  فوم PVC و ... است.

شرکت از زمان تاسیس تا سال ۷۹ فعالیت عمده نداشته و از این سال تکمیل کارخانه در ارتباط با اجرای طرح MDF شروع و به موجب پروانه بهره برداری صادره از ۲۱ تیر سال ۸۵ توسط وزارت صنایع و معادن، بهره برداری از کارخانه با ظرفیت ۳۳۵۰۰ مترمکعب در سال از یک مهر سال ۸۳ آغاز شده است.
 
https://akhbarbank.com/vdcgqy9u.ak9uw4prra.html
تازه ترین اخبار