۰
فولاد خوزستان و سه شرکت دیگر مجوز افزایش سرمایه ۱۶۶، ۱۶۲، ۱۱۰ و ۱۰۰ درصدی را از دو محل مطالبات سهامداران و آورده نقدی و سود انباشته گرفتند و آماده برگزاری مجمع فوق العاده شدند.
مجوز افزایش سرمایه "فخوز" و سه شرکت صادر شد
به گزارش اخباربانک، چهار شرکت ویتانا، فولاد خوزستان، داروسازی قاضی و داروسازی جابر بن حیان به ترتیب مجوز افزایش سرمایه  166، 162، 110 و 100 درصدی را از سازمان بورس گرفتند و آماده برگزاری مجمع فوق العاده شدند.

براین اساس، "غویتا" سرمایه فعلی را از 131.6 به 350 میلیارد تومان می رساند. 178.3 میلیارد تومان از این تامین مالی از محل مطالبات سهامداران و آورده نقدی و 40 میلیارد تومان دیگر از محل سود انباشته اعمال می شود تا صرف تکمیل فاز سوم طرح توسعه ویتانا کاسپین 1 و فاز اول طرح توسعه ویتانا کاسپین 2، اصلاح ساختار مالی، تأمین سرمایه در گردش و مشارکت در افزایش سرمایه شرکت های سرمایه پذیر شود.

مجمع فوق العاده می تواند با انجام افزایش سرمایه از 350 به 500 میلیارد تومان از محل مطالبات سهامداران و آورده نقدی موافقت و اختیار عملی کردن آن را به مدّت 2 سال به هیات مدیره تفویض کند تا پس از أخذ مجوز سازمان نسبت به عملی شدن آن اقدام شود.

همچنین سرمایه فعلی "فخوز" از 1.9 به 5 هزار میلیارد تومان می رسد. تامین مالی این شرکت فولادی از محل سود انباشته و صرف اصلاح ساختار مالی و جبران سرمایه گذاری های انجام شده می شود.

در این میان، "دقاضی" سرمایه فعلی را از 40.5 به 85 میلیارد تومان می رساند. تامین مالی این شرکت دارویی از محل مطالبات سهامداران و آورده نقدی اعمال می شود تا قادر به اجرای طرح توسعه و نوسازی خطوط تولید شود.

سرمایه فعلی "دجابر" هم از 113.4 به 226.8 میلیارد تومان می رسد. تامین مالی این شرکت دارویی از محل سود انباشته اعمال و صرف جبران سرمایه گذاری های انجام شده طی سال های گذشته و اصلاح ساختار مالی شود.
 
https://akhbarbank.com/vdcjahea.uqeayzsffu.html
تازه ترین اخبار