۰
چهارشنبه ۵ آذر ۱۳۹۹ ساعت ۱۳:۰۷

بورس سبزپوش شد

شاخص کل بورس که روز گذشته روندی نزولی داشت، امروز در ساعات میانی و پایانی معاملات روندی صعودی به خود گرفت و در حالی که تا رقم یک میلیون و ۳۴۵ هزار واحد کاهش یافته بود به رقم یک میلیون و ۳۶۷ هزار واحد رسید.
به گزارش ایسنا، در معاملات امروز بازار سرمایه شاخص کل با ۱۰ هزار و ۶۰ واحد افزایش رقم یک میلیون و ۳۶۷ هزار واحد را ثبت کرد.

شاخص کل با معیار هم وزن نیز ۴۵۵۱ واحد افزایش یافت و به رقم ۳۹۵ هزار و ۱۲۹ واحد رسید.

معامله گران این بازار یک میلیون معامله به ارزش ۱۵۶ هزار و ۲۲۶ میلیارد ریال انجام دادند.

سرمایه گذاری تامین اجتماعی نسبت به سایر نمادها بیشترین تاثیر منفی و در مقابل ملی صنایع مس ایران، فولاد مبارکه اصفهان، پالایش نفت اصفهان، پالایش نفت تهران، بانک تجارت و فولاد خوزستان نسبت به سایر نمادها بیشترین تاثیر مثبت را روی بورس گذاشتند.

همچنین سرمایه گذاری تامین اجتماعی، ایران خودرو، پالایش نفت اصفهان، بانک تجارت، سایپا، ملی صنایع مس ایران و پالایش نفت بندرعباس نمادهای پربیننده این بازار بودند.

شاخص کل فرابورس هم با ۲۵۲ واحد افزایش رقم ۱۶ هزار و ۹۵۱ واحد را ثبت کرد.

در این بازار ۶۷۱ هزار معامله به ارزش ۱۲۴ هزار و ۶۴۸ میلیارد ریال انجام شد.

بیمه پاسارگاد، پلیمر آریاساسول، هلدینگ صنایع معدنی خاورمیانه، پتروشیمی زاگرس، فولاد هرمزگان جنوب و صنعتی مینو نسبت به سایر نمادها بیشترین تاثیر مثبت و در مقابل بانک دی نسبت به سایر نمادها بیشترین تاثیر منفی را روی فرابورس گذاشتند.

لیست نمادهای پربیننده این بازار از سرمایه گذاری مالی سپهر صادرات، برق و انرژی پیوند گستر پارس، بانک دی، مجتمع صنایع لاستیک یزد، پتروشیمی ارومیه، سرمایه گذاری پویا و توسعه مسیر برق گیلان تشکیل شده است.
https://akhbarbank.com/vdcfccde.w6devagiiw.html
تازه ترین اخبار