پیام مدیرعامل موسسه اعتباری ملل بمناسبت ولادت امام حسن عسکری(ع)

4 آذر 1399 ساعت 13:31

مدیرعامل موسسه اعتباری ملل بمناسبت ولادت امام حسن عسکری(ع) پیام تبریک صادر کرد.


به گزارش اخباربانک به نقل از روابط عمومی موسسه اعتباری ملل؛ متن پیام به شرح ذیل می باشد:
 

مشتریان محترم، سهامداران عزیز و همکاران گرامی
 
با سلام؛
ضمن تبریک سالروز ولادت با سعادت امام حسن عسکری (ع) قریب به سی و سه سال از شبی می گذرد که به لطف پروردگار، عنایت خاصه امام حسن عسکری (ع) و فرزند خلف و صالحش، منجی موعود حضرت صاحب الزمان ارواحنا فداه، بنیان مجموعه ای بنا نهاده شد که بعدها زمینه ساز شکوفایی، رونق و ایجاد اشتغال و کسب و کار بسیاری از مردم شریف و عزیز کشورمان را فراهم آورد.
روزها و سالهای متمادی آمدند و رفتند و بذر و نهالی که با نهایت آمال و آرزوهای اخلاقی و انسانی به نیت کمک به هموطنان و اقشار ضعیف جامعه در شب میلاد امام حسن عسکری (ع) کاشته شده بود اکنون بدل به درختی جوان، تناور و بالنده گردیده که علاوه بر اینکه دوشادوش نظام بانکی خدوم کشور عزیزمان فعالیت می کند به قطبی اقتصادی بدل گردیده که در حوزه های بهداشت، صنعت، معدن، صنایع تبدیلی و ... در خط مقدم اقتصادی خدمت رسانی به مردم ایران اسلامی را سرلوحه کاری خود قرار داده است.
 
سی و سه سال از عهدی که بستیم می گذرد و در طول این مدت همواره امیدمان را به خدای رحمان و حضرتش دوختیم و هر سختی و ناملایمات را با ظفر و سربلندی جایگزین کردیم تا به شوق خدمت و اعتلای روزافزون این نام درکنارتان بمانیم و بسازیم...
اکنون و در آستانه ورود به سی و چهارمین سالروز تاسیس موسسه اعتباری ملل در کنارهم خواهیم ایستاد و با ایجاد اهدافی بلند مدت ، همراه باهم، برای هم و در کنارهم پشت سر رهبری مقتدر و دلسوز، آینده ای را ترسیم خواهیم کرد که الگویی باشد برای همه....ان شاءالله 
 
در پایان درود می فرستیم به روح امام شهدا، حضرت روح الله (قدس سره) و ارواح طیبه شهدای اسلام بویژه سردار دلاور حاج قاسم سلیمانی و عهد می بندیم تمام سعی و کوشش خود را جهت پاسداشت از خون مطهر آنها معمول کرده و از رب العالمین استداعات توفیق برای این وظیفه مهم را داریم.
 
سید امین جوادی


کد مطلب: 77852

آدرس مطلب :
https://www.akhbarbank.com/news/77852/پیام-مدیرعامل-موسسه-اعتباری-ملل-بمناسبت-ولادت-امام-حسن-عسکری-ع

پایگاه خبری تحلیلی اخباربانک
  https://www.akhbarbank.com