۰
مدیرحوزه معاونت فنی بیمه های زندگی شرکت بیمه سامان با اشاره به انعطاف پذیری بیمه های زندگی و امکان طراحی آن متناسب با شرایط حاکم برکشورها، شرکت های بیمه و نیازهای افراد جامعه، گفت : بيمه سامان در راستاي مسئوليت اجتماعي خود و به منظور پاسخ به نياز مشتريان، پس از بیمه نامه کرونا و پوشش امراض خاص پایه، آسایش و ممتاز، بيمه نامه متصل به واحد سرمايه گذاري (يونيت لينك ) را به بازار عرضه مي كند.
به گزارش اخباربانک به نقل از  روابط عمومی شرکت بیمه سامان، بهرام یزدان پناه با بیان این که بيمه سامان به عنوان اولين شركت بيمه اي كشور در تير ماه سال ١٣٩٨ موفق به اخذ مجوز فني بيمه مركزي در خصوص بيمه نامه هاي يونيت لينك شد، ادامه داد: با تلاش تيم معاونت فني بيمه هاي زندگي در سال ١٣٩٩ نرم افزار بيمه نامه يونيت لينك نیز طراحی و نسخه آزمایشی آن به بازار عرضه شد.

وی افزود: هدف از ارايه اين محصول حفظ ارزش ذخاير بيمه نامه هاي عمر و تشکیل سرمایه با توجه به شرايط اقتصادي موجود و ايجاد جذابيت براي بيمه گذاران و شبكه فروش است .

مدیرحوزه معاونت فنی بیمه های زندگی شرکت بیمه سامان اظهار کرد: در بيمه نامه يونيت لينك بيمه گذار امكان سرمايه گذاري مستقيم در صندوق هاي سرمايه گذاري بورسي و مشاهده بازده سرمايه گذاري خود به صورت روزانه را دارد كه در فاز نخست، ارايه اين محصول با صندوق سرمايه گذاري رشد سامان صورت خواهد پذيرفت .

یزدان پناه با تاکید بر این که بیمه نامه یونیت لینک در راستای سودآوری بیشتر و بهره مندی حداکثری بیمه گذاران از پتانسیل بازارهای بورسی طراحی شده است، گفت: این بیمه نامه امکان تخصيص سود تضمين ساليانه به ذخایر بیمه نامه ها به ميزان ٥ درصد در کنار سرمايه گذاري مطمئن و كم ريسك در يكي از پر ريسك ترين بازارهاي مالي، فارغ از نوسانات بازار و دغدغه از دست رفتن اصل سرمایه را براي بيمه گذران این شركت فراهم کرده است .

وی با اشاره به این که بيمه سامان مصمم است علاوه بر افزايش تعداد صندوقهاي بورسي ، امكان سرمايه گذاري در انواع بازارهاي سرمايه اي را نيز براي بيمه گذاران خود فراهم آورد، اظهار کرد: شبکه فروش حرفه ای، خلاق و قانون مدار شرکت بیمه سامان، با ارائه این محصول کمک شایانی به توسعه فرهنگ بیمه های زندگی و افزایش ضریب نفوذ آن در کشور خواهند کرد.
https://akhbarbank.com/vdcjxoea.uqeaxzsffu.html
تازه ترین اخبار