۰
شنبه ۱ آذر ۱۳۹۹ ساعت ۰۹:۵۲

خبری مثبت برای نماد «وتجارت»

بانک تجارت پتانسیل شناسایی سود سرشاری از واگذاری بلوک سهام خود در شرکت فولاد مبارکه (که بهای تمام شده هر سهم آن حدود ٨٦ تومان است) دارد.
به گزارش اخباربانک، شرکت سرمایه‌ گذاری ملی ایران «ونیکی» به عنوان یکی از قدیمی ترین نمادهای بورسی کشور به شمار می رود که سهام آن از منظر کارشناسی، سهمی ناب و ارزنده به لحاظ پارامترهای بنیادی است و اکنون بازگشت 32 درصد از سهام «ونیکی» به پورتفوی بانک تجارت آخرین خبر مهم درباره این دو شرکت به شمار می رود.

اتفاقی که بی شک هم افزایی فوق العاده ای را برای دو نماد وتجارت و ونیکی رقم خواهد زد.

دو شرکت بزرگ بورسی با سهامی ارزنده و بنیادی در شرایط کنونی بازار که سهامداران دو طرف را می تواند با سود قابل توجهی رو به رو سازد.

با توجه به قیمت سهام نماد ونیکی در زمان انتقال به بانک تجارت و درآمد قابل توجه حاصل از این رویداد و مضاف بر آن مجموع درآمد حاصل از تاخیر شرکت خریدار پیشین سهام ونیکی و درآمد حاصل از انتقال قطعی دو سیت مدیریتی به بانک تجارت، بدون شک زیان انباشته این بانک را باید جبران شده بدانیم.

علاوه بر این بانک تجارت پتانسیل شناسایی سود سرشاری از واگذاری بلوک سهام خود در شرکت فولاد مبارکه (که بهای تمام شده هر سهم آن حدود ٨٦ تومان است) دارد.

از طرفی بانک تجارت در نظر دارد عرضه اولیه سهام نیروگاه فارس و تامین سرمایه کاردان را در بازار سرمایه انجام دهد.
پرتفوی سهام شرکتهای زیرمجموعه بانک نیز در این مدت رشد قابل توجهی داشته که امکان شناسایی سود از آن محل نیز قابل توجه خواهد بود.

حالا با نگاهی به تمام این اتفاقات مثبت منتظر می مانیم، تا با باز شدن نماد وتجارت که افشای الف را هم در دستور کار داشته بازار چه واکنشی به نماد بزرگترین بانک بورسی کشور نشان خواهد داد.
 
https://akhbarbank.com/vdceff8f.jh8ffi9bbj.html
تازه ترین اخبار