۰
۱
در پی آغاز تعطیلات دو هفته‌ای از امروز، لازم است بدانید که بانک‌ها و صرافی‌های سراسر کشور تعطیل نمی‌شوند و همچنان به فعالیت خود ادامه می‌دهند.
به گزارش اخباربانک، با تعطیلی دو هفته‌ای در راستای اجرای مصوبات ستاد ملی مقابله با کرونا و به منظور پیشگیری از شیوع ویروس کرونا، فعالیت‌های مردم، صنوف، فعالان اقتصادی و...، متوقف یا محدود شده است که در این بین بررسی فعالیت بانک‌ها به عنوان مکانی حائز اهمیت برای مردم در زمینه امور اقتصادی آن‌ها در این روزها نشان می‌دهد که هم بانک‌های دولتی و هم بانک‌ها و موسسات اعتباری خصوصی باز و فعال هستند. 

اما بانک‌ها در شهرهای با هشدار قرمز به صورت نوبتی با حداکثر ۵۰ درصد از کارکنان خود و در شهرهایی با هشدار نارنجی به تعداد دو سوم کارکنان خود فعالیت می‌کنند. همچنین، در سایر شهرها نیز با حضور ۱۰۰ درصدی کارکنان به ارائه خدمات بانکی اقدام می‌کنند.

در این بین ساعت کاری بانک‌ها نیز تغییری نکرده است و مشتریان می‌توانند در روزهای هفته از ساعت ۸  تا  ۱۴ و  و در پنجشنبه‌ها تا ساعت ۱۲:۳۰ از خدمات بانکی حضوری استفاده کنند.

همچنین، فعالیت صرافی‌ها تعطیل نشده است و صرافی‌های سراسر کشور با ۵۰ درصد از کارکنان خود به فعالیت تود در این روزها ادامه می‌دهند. 
https://akhbarbank.com/vdcbazbz.rhbzzpiuur.html
مشاهده نظر مخاطبان
کارمند بانک خراسان رضوی
Iran, Islamic Republic of
بخشنامه فعالیت بانکها با 50 درصد نیرو در شهرهای قرمز ادامه ای هم دارد بدین صورت که : مشروط به معطل نماندن ارباب رجوع !!! در حال حاضر که بانکهای دولتی با 100 درصد پرسنل فعالیت دارند مشتری ناگزیر از تامل وصبر است چگونه با پنجاه درصد نیرو معطل نشود ؟؟؟ کوچه اول درب دوم میدهند عدس پلو . ستاد کرونا محترمانه جمع کن برو
تازه ترین اخبار