بورس ایران در دو هفته نیمه تعطیل ، فعال است

27 آبان 1399 ساعت 9:31

سخنگوی ستاد ملی مقابله با کرونا با اعلام جزییاتی مهم از محدودیت های شدید دو هفته ایی از عدم تعطیلی بانک ها خبر داد که به معنای ادامه فعالیت بورس ایران است.


به گزارش اخباربانک، علیرضا رییسی بعد از جلسه ستاد ملی مبارزه با کرونا با اعلام اینکه از شنبه آینده برای دو هفته حداقل ۲۵ مرکز استان و همه کلان شهرها مشمول محدودیت‌های شدید هستند : گفت : از اول آذر به جز شغل های سطح یک مانند مراکز تهیه مایحتاج ، فروشگاه های زنجیره ای،  بیمارستان، مطب، داروخانه، همه مشاغل تعطیل هستند و ادارات تا حداکثر یک سوم کارکنان حق حضور دارند.

وی ادامه داد: بانک ها هم در سطح یک مشاغل بوده و طی دو هفته تعطیل نخواهند بود.

براساس این گزارش با اوصاف ، بورس ایران هم با توجه به ادامه فعالیت بانک ها ، بدون تعطیل خواهد بود و فعالان بازارسرمایه می توانند با استفاده معاملات آنلاین همچنان اقدام به انجام داد و ستد کنند.

سخنگوی ستاد ملی مقابله با کرونا افزود:‌ تردد درون شهری نیز از ساعت ۹ شب تا ۴ صبح در مناطق قرمز منع خواهد شد.
ترددها نیز در سطح هشدار سه و دو و برای مناطق قرمز و نارنجی بوده و پلاک های بومی حق ورود به سایر شهرها را ندارند.

رئیسی توضیح داد: مثلا خودرو پلاک تهران نمی تواند وارد اصفهان شود . در غیراین صورت با جریهم سنگینی روبرو می شود. پلاک های غیربومی هم حق ورود به شهر قرمز را ندارند. همه دوربین ها هم نصب شده و اکثر جرایم توسط دوربین ها اعمال خواهد شد.

وی ادامه داد: همه مدارس و دانشگاه ها در سطح هشدار سه، دو و یک هم غیرحضوری خواهند بود. جلسات اداری منطقه قرمز و حتی جلسه هیات دولت نیز حداکثر با ۱۵ نفر برگزار شده و بقیه بصورت مجازی حضور داشته باشند. حداکثر حضور افراد در جلسه شهرهای نارنجی و زرد ۲۰  و ۳۰ نفر است.

رئیسی با اشاره به  اینکه وزارت کشور درباره زمان و نحوه فعالیت مترو ، اتوبوس ، تاکسی و وسایل حمل و نقل برون شهری ، تصمیم گیری و نتیجه را اعلام می کند ، افزود: مبتلایان به کرونا  از جمله بیش از 940 نفر راننده تپسی و اسنپ هم برای دو هفته باید در قرنطینه بمانند و این گروه به سامانه وصل هستند .
 


کد مطلب: 77706

آدرس مطلب :
https://www.akhbarbank.com/news/77706/بورس-ایران-دو-هفته-نیمه-تعطیل-فعال

پایگاه خبری تحلیلی اخباربانک
  https://www.akhbarbank.com