نرخ رهن و اجاره آپارتمان در منطقه 6

22 آبان 1399 ساعت 20:41

گزارش پیش رو به بررسی میزان اجاره و ودیعه موردنیاز برای سکونت در آپارتمان‌های منطقه۶ پایتخت می‌پردازد.


منطقه ۶ یکی از مناطق مرکزی شهر تهران است. قیمت مسکن در این منطقه در بازه بالایی قرار داشته و خرید آپارتمان در این منطقه به سرمایه بالایی نیاز دارد. قیمت مسکن برای اجاره نیز با توجه به سال ساخت، متراژ، محله و... متفاوت است.

آپارتمان‌های این منطقه با اجاره‌بها و ودیعه‌های متفاوتی معامله شده است. بیشترین معاملات اجاره منطقه۶ در یوسف‌آباد، میدان ولیعصر و انقلاب انجام شده است. یک واحد آپارتمان ۵۴متری و ۲۰سال ساخت در میدان ولیعصر به ۵میلیون و ۱۱۰هزار تومان اجاره و ۱۷۰میلیون تومان ودیعه لازم دارد.

یک آپارتمان ۷۶متری و ۱۹سال ساخت در بهجت آباد با ۷۰میلیون تومان ودیعه و ۶میلیون و ۷۰۰هزار تومان اجاره واگذار شد. قیمت مسکن برای اجاره یک واحد ۶۲متری و ۱۴سال ساخت در آرژانتین، ۵۰میلیون تومان ودیعه و ۶میلیون و ۵۰۰هزار تومان اجاره است.

آپارتمانی ۱۲۷متری و ۱۹سال ساخت در ایرانشهر با ۵۰میلیون تومان ودیعه و ۷میلیون و ۵۰۰هزار تومان اجاره واگذار شد. یک خانه ۱۰۰متری و ۳سال ساخت در کشاورز نیز با ۹میلیون و ۷۵۰هزار تومان اجاره و ۵۰میلیون تومان ودیعه معامله شد.

در منطقه ۶ می‌توان واحدهایی با متراژ و سال ساخت متنوع پیدا کرد؛ بنابراین مبلغ رهن و اجاره برای آپارتمان‌های این منطقه در بازه متفاوتی قرار دارد. یک خانه ۱۰۷متری و ۲۹سال ساخت در شیراز به ۱۰۰میلیون تومان ودیعه و ۶میلیون و ۳۰۰هزار تومان اجاره نیاز دارد. همچنین یک واحد ۷۳متری و ۲۶سال ساخت در امیر آباد با ۵میلیون و ۵۰۰هزار تومان اجاره و ۵۰میلیون تومان ودیعه معامله شد.

واحدی ۵۳متری و ۱۲سال ساخت در یوسف آباد با ودیعه ۵۰میلیون تومانی و اجاره ۵میلیون و ۵۰۰هزار تومان واگذار شد. ودیعه مورد نیاز برای واحدی ۴۴متری و ۲۱سال ساخت در عباس آباد ۲۵میلیون تومان و اجازه آن نیز ۳میلیون و ۷۵۰هزار تومان ایست.

یک واحدی ۸۱متری و ۲۹سال ساخت در قائم مقام با ۶۰میلیون تومان ودیعه و ماهانه ۶میلیون و ۳۰۰هزار تومان اجاره داده شد.
 


کد مطلب: 77623

آدرس مطلب :
https://www.akhbarbank.com/news/77623/نرخ-رهن-اجاره-آپارتمان-منطقه-6

پایگاه خبری تحلیلی اخباربانک
  https://www.akhbarbank.com