۰
۱
پنجشنبه ۲۲ آبان ۱۳۹۹ ساعت ۲۰:۳۲

سهامداران، پاداش صبوری خود را دریافت می‌کنند

رئیس سازمان بورس و اوراق بهادار گفت: هرچند بازار سرمایه همراه با ریسک است اما تاریخ نشان داده سرمایه گذاران صبور پاداش این صبر را دریافت می‌کنند.
سهامداران، پاداش صبوری خود را دریافت می‌کنند
به گزارش اخباربانک به نقل از مهر، حسن قالیباف اصل: (با بیان اینکه متغیرهای اقتصادی در ماه‌های اخیر تغییرات زیادی داشته): گزارش‌های شش ماهه شرکت‌ها که بر روی کدال منتشر شده نشان‌دهنده شرایط بسیار خوبی است و امید می‌رود روند متعادل بازار ادامه‌دار باشد.

* (با اشاره به اینکه سرمایه‌گذاری در بازار سهام نیازمند صبر و حوصله است و در پاسخ به این پرسش که فراز و نشیب شاخص در روزهای گذشته چه عاملی داشت؟): در خرید ملک به دنبال نوسان قیمت و سود روزانه هستیم؟ منصفانه نگاه کنیم. سرمایه گذاری در سهام هم همین روند را دارد و نباید نگاهی کوتاه مدت داشت. بازار سرمایه بازار ساده‌ای برای سرمایه‌گذاری نیست.

* اگر سهم به درستی انتخاب شده باشد، قطعاً در بلند مدت با بازده مناسب همراه است و سهام‌دار نباید نگران آینده سرمایه‌گذاری خود باشد.

* (با بیان اینکه حفظ حقوق سرمایه‌گذاران اولویت و رسالت سازمان بورس و اوراق بهادار است و بدون شک در تلاشیم شرایط بازار سرمایه مطلوب و متعادل باشد): نهاد ناظر از روند منفی قیمت‌ها راضی نیست و زیان سهام‌داران هم به نفع هیچ فرد و گروهی نیست، اما موضوع ورود و خروج سرمایه گذاران به بازار و همچنین چیدمان پرتفو، مسؤولیت شخصی است و امیدوارم سرمایه گذاران به این موضوع توجه کنند.

* (با بیان اینکه در نیمه نخست سال، نقدینگی زیادی وارد بازار سرمایه شد): هرچند برای مدتی قیمت‌ها در بازار سرمایه روند نزولی در پیش گرفتند اما تجربه نشان داده، روند نزولی دائمی نیست و بازار راه خود را پیدا و افت‌ها را جبران می‌کند. به عبارتی، افراد صبور همیشه برنده خواهند بود.

* (با اشاره به اینکه در ادبیات مالی دنیا، موضوع سیگنال فروشی هیچ مفهومی ندارد، به سرمایه گذاران): از حضور در کانال‌های تلگرامی یا خرید سیگنال خودداری کنند و اگر شناختی نسبت به بازار ندارند، با مراجعه به شرکت‌های سبدگردان، صندوق‌های سرمایه گذاری و مشاوران سرمایه گذاری دارای مجوز، به خرید سهام یا اوراق با درآمد ثابت اقدام کنند.

* حفظ حقوق سرمایه گذاران اولویت و رسالت سازمان بورس و اوراق بهادار است و بدون شک در تلاشیم شرایط بازار سرمایه مطلوب و متعادل باشد.

* نهاد ناظر از روند منفی قیمت‌ها راضی نیست و زیان سهام داران هم به نفع هیچ فرد و گروهی نیست. اما موضوع ورود و خروج سرمایه گذاران به بازار و همچنین چیدمان پرتفوی، مسؤولیت شخصی است و امیدوارم سرمایه گذاران به این موضوع توجه کنند.

* هرچند بازار سرمایه همراه با ریسک است اما تاریخ نشان داده سرمایه گذاران صبور پاداش این صبر را دریافت می‌کنند.
 
https://akhbarbank.com/vdchq-nq.23nqzdftt2.html
مشاهده نظر مخاطبان
سهامی
Iran, Islamic Republic of
تصمیمات ما وتبعات ان متوجه شخص سهامدار است.اما .خیانت در فرایند تخصیص سود سهام عدالت طی ده سال از محل سهام عدالت به مبلغی کمتر از یک میلیون خیانت دولت هاست!نظام در این میان در خواب غفلت است یا...!؟دوم. عدم اجازه برداشت دولت از محل صندوق ذخیره ارزی که منجر به رویکردفروش سهام دولت جهت تامین منابع ریالی شد نیز دومین خیانت به کشور است!سوم تهیج مردم جهت ورود به بازار سرمایه واستفاده ابزاری از مردم جهت بهره مندی از درامد مالیاتی چندین ده هزار میلیاردی توسط دولت و چهارم متاسفانه عدم حمایت دولت به طرق مختلف از سهامداران بورس به جهت وجود اختلافات بین دولت مجلس وحتی نظام در کلیت اداره کشور وسیاست های اجرایی داخلی وسیاست خارجی. و........همه وهمه دستاوردی جز رشد بیکاری. تورم ..سقوط ارزش پول ملی سقوط بورس. بی اعتمادی به دولت و.....ناامیدی از عملکرد نظام..نداشته !ندارد!ونخواهد داشت!!!!..
تازه ترین اخبار