۰
۴
چهارشنبه ۲۱ آبان ۱۳۹۹ ساعت ۱۰:۲۹

آخرین تصمیمات از ادغام ۳ بانک و مؤسسه اعتباری

عبدالناصر همتی، رییس کل بانک مرکزی در یادداشت اینستاگرامی در خصوص ادغام ۵ بانک وابسته به نیروهای مسلح در بانک سپه” نوشت: ظرف یک ماه آینده کار ادغام سه بانک دیگر نهایی می شود.
آخرین تصمیمات از ادغام ۳ بانک و مؤسسه اعتباری
به گزارش اخباربانک، عصر دیروز درجلسه کمیته راهبردی ادغام پنج بانک وابسته به نیروهای مسلح دربانک سپه به ریاست معاون اول رئیس جمهور آخرین تصمیمات لازم در خصوص ادغام سه بانک و مؤسسه باقیمانده یعنی بانکهای انصار و قوامین و نیز موسسه اعتباری کوثر اتخاذ و مقرر شد مجامع ادغام نهایی آنها ظرف یک ماه آینده برگزار شود.

مجموعه معظم بانک سپه،با در برداشتن پنج بانک وابسته به نیروهای مسلح، فعالیت های بانکی وخدمت رسانی به آحاد مردم وفعالین اقتصادی را باقدرت و توان شش بانک تداوم خواهد داد.

پروژه ادغام این شش بانک،کاری بسیار پیچیده و عظیم بود که با پشتکار و مدیریت دقیق همکارانم درحوزه نظارت بانک مرکزی و همراهی صمیمانه وخوب بانکهای ادغامی،ستاد کل نیروهای مسلح، وزارت امور اقتصادی ودارایی وبانک سپه درطول ۲/۵ سال به سرانجام میرسد.

انجام این پروژه یکی از مهمترین برنامه های اصلاح نظام بانکی بودکه باتدبیرمقام معظم رهبری با جدیت آغاز و با یک کار فشرده،به یاری خدا به نتیجه می رسد.
https://akhbarbank.com/vdca6in0.49n0w15kk4.html
مشاهده نظر مخاطبان
بهزاد
Iran, Islamic Republic of
مبارکه
بانک سپه اولین و بزرگترین و برترین بانک ایرانی
حسین
Iran, Islamic Republic of
متاسفانه شنیده میشه تبعیض زیادی بین کارکنان بانکهای ادغامی و سپه ایجاد شده ،،!!!!! یکی از کارکنان بانکهای ادغامی میگفت،مزایا اونارو حذف کردن ولی به سپه پرداخت میکنن،،،این چه تبعیضی برای چی حق این بندگان خدارو نمیثین، تا اونجایی که کاملا مشهود نیروهای ادغامی تحصیل کرده،و جوان و به روزتر هستن و طبیعتا از نیروهای با سن و سال بالای سپه و تحصیلات پایین قابله مقایسه نخواهند بود این و یک بچه با حضور در یک شعبه سپه میفهمه،،،، چه در بحث یادگیری چه بحث توانایی...تبعیض های بی مورد مطمنا کاملا بحث ادغام و احیا بانک سپه رو با مشکل بزرگی مواجه خواهد کرد،،،بهتر جناب چغازردی مدیر عامل محترم بانک سپه برنامه ریزی دقیق تری برای کلیه پرسنل،و حذف تبعیض ها،یکسان سازی حقوق و مزایا طبق استاندارد تعریف شده،و احکام صادره مطابق با احکام قبلی باشه به شکل یکسان بدون تبعیض....ادغام یعنی یکی شدن نه جدا کردن،،،با اومدن انصار و قوامین شما با همکارای قویتر و آشنا تر به سیستم core بانکینگ مواجه هستین،شاید دوستان مهری با مفاهیم بانکی کمتر آشنا بود ن بخاطر موسسه بودن ولی تبعیض برای این دو بانک و پرسنل مطمنا مشکلات جبران ناپذیری برای پروژه ادغام خواهد داشت.
محمد
Iran, Islamic Republic of
بسمه تعالی
با سلام
من در بانک انصار حساب داشتم درخواست خرید اینترنتی ام (رمز دوم پیامکی) را اول از اینترنت فعال کردم جواب نداد بعد از بانک انصار اقدام کردم دوباره جواب نداد بی خیالش شدم ؟!
1-امیدوارم این مشکل در بانک سپه برطرف بشه!
2- ولی بانک انصار درعوض به نظر من بهترین سیستم پیامکی کاملتری را دربین این 6 بانک ادغامی داره که درخواست میکنم به عنوان سیستم پیامکی بانک سپه استفاده بشه!
با تشکر از دوستان اخبار بانک!
محمد
Iran, Islamic Republic of
بسمه تعالی
با سلام
آقای عبدالناصر همتی، رییس کل بانک مرکزی چرا در مورد موسسه اعتباری کاسپین که چندین ساله توی آبنمک خوابوندینش چندین ساله هیچ اقدامی انجام نمیدین؟!
موسسه اعتباری کاسپین را هم در یک بانک کوچک مثل پست بانک ادغام کنید که دسترسی مردم به شعب پست بانک در شهرستانها راحت بشه و سپرده گذارها و کارمندان از سردگمی نجات پیدا کنند!
با تشکر از دوستان اخبار بانک
تازه ترین اخبار