توصیه شورای هماهنگی بانک‌های دولتی به مشتریان در ایام کرونا

7 آبان 1399 ساعت 10:06

دبیر شورای هماهنگی بانک‌های دولتی، گفت: با توجه به شیوع ویروس کرونا، مشتریان بانک‌ها می‌توانند برای حفظ سلامت خود و کارکنان نظام بانکی، خدمات لازم را به صورت غیر حضوری دریافت کنند.


به گزارش اخباربانک، علیرضا قیطاسی افزود: با توجه به شیوع و گسترش دوباره بیماری کرونا و اهمیت اجرای دقیق شیوه نامه‌های بهداشتی و رعایت فاصله گذاری اجتماعی و همچنین اجرای مصوبه ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا، همه دستگاه‌های مستقر در استان تهران از ۵ آبان ماه ۱۳۹۹ مکلف شدند تا پایان آبان ماه نسبت به کاهش حضور کارکنان خود به میزان ۵۰ درصد اقدام کنند.

وی اضافه کرد: بر همین اساس از سوی شورای هماهنگی بانک‌ها نیز به همه بانک‌های دولتی و نیمه دولتی ابلاغ شد تا ۵۰ درصد از کارکنان بانک‌ها در استان تهران و ۳۰ درصد در سایر استان‌ها از طریق نوبت بندی و دورکاری خدمات لازم را به مشتریان خود ارائه کنند.

دبیرشورای هماهنگی بانک‌ها از مشتریان سیستم بانکی تقاضا کرد تا در شرایط فعلی برای رعایت حال خود و کارکنان سیستم بانکی از مراجعه غیرضرور به شعب بانک‌ها خودداری کرده و از خدمات غیرحضوری از جمله موبایل بانک، اینترنت بانک و ... در منزل و محل کار خود استفاده کنند.

قیطاسی در پایان تاکید کرد: مشتریان سیستم بانکی باید در صورت مراجعه به شعب در شرایط و موارد ضروری، فاصله‌گذاری اجتماعی را رعایت و از ماسک استفاده کنند.


کد مطلب: 77364

آدرس مطلب :
https://www.akhbarbank.com/news/77364/توصیه-شورای-هماهنگی-بانک-های-دولتی-مشتریان-ایام-کرونا

پایگاه خبری تحلیلی اخباربانک
  https://www.akhbarbank.com