۰
شرکت پرحاشیه بورسی آذرآب از موافقت سهامداران عمده با افزایش سرمایه همزمان ۲۳۵۰ درصدی از دو محل تجدید ارزیابی زمین و ساختمان و آورده نقدی خبر داد.
موافقت شرکت پرحاشیه با افزایش سرمایه سنگین ۲۳۵۰ درصدی
به گزارش اخباربانک، شرکت آذرآب از موافقت سهامداران عمده با افزایش سرمایه همزمان 2350 درصدی از دو محل تجدید ارزیابی زمین و ساختمان و آورده نقدی خبر داد.

براین اساس، "فاذر" اعلام کرد: حسب مصوبه 20 مهر هیات مدیره، نامه 16 و 27 مهر صندوق رفاه و تامین آتیه کارکنان بانک کشاورزی و شرکت فنی و مهندسی جنوب تاسیسات و نامه شرکت به سازمان بورس، طرح افزایش سرمایه از محل تجدید ارزیابی دارایی های ثابت صرفاً در طبقه زمین و ساختمان به میزان 1.85 هزار میلیارد تومان و از آورده نقدی سهامداران به میزان 500 میلیارد تومان با توجه به پیگیری ها جهت حفظ هرچه بهتر منافع سهامداران، مورد توافق و اشتراک نظر سهامداران عمده قرار گرفت.

لذا امید است با عنایت به اخذ و اجرای پروژه های عظیم در صنایع توسط شرکت آذرآب و انجام افزایش سرمایه بتوانیم با هدایت و پشتیبانی سهامداران این شرکت همچون گذشته با حمایت از سهام ارزشمند آذرآب در روند رو به رشد شرکت و تعالی هرچه بیشتر آن گام های استوار برداریم.
https://akhbarbank.com/vdciwray.t1ayv2bcct.html
تازه ترین اخبار