موافقت شرکت پرحاشیه با افزایش سرمایه سنگین ۲۳۵۰ درصدی

3 آبان 1399 ساعت 8:24

شرکت پرحاشیه بورسی آذرآب از موافقت سهامداران عمده با افزایش سرمایه همزمان ۲۳۵۰ درصدی از دو محل تجدید ارزیابی زمین و ساختمان و آورده نقدی خبر داد.


به گزارش اخباربانک، شرکت آذرآب از موافقت سهامداران عمده با افزایش سرمایه همزمان 2350 درصدی از دو محل تجدید ارزیابی زمین و ساختمان و آورده نقدی خبر داد.

براین اساس، "فاذر" اعلام کرد: حسب مصوبه 20 مهر هیات مدیره، نامه 16 و 27 مهر صندوق رفاه و تامین آتیه کارکنان بانک کشاورزی و شرکت فنی و مهندسی جنوب تاسیسات و نامه شرکت به سازمان بورس، طرح افزایش سرمایه از محل تجدید ارزیابی دارایی های ثابت صرفاً در طبقه زمین و ساختمان به میزان 1.85 هزار میلیارد تومان و از آورده نقدی سهامداران به میزان 500 میلیارد تومان با توجه به پیگیری ها جهت حفظ هرچه بهتر منافع سهامداران، مورد توافق و اشتراک نظر سهامداران عمده قرار گرفت.

لذا امید است با عنایت به اخذ و اجرای پروژه های عظیم در صنایع توسط شرکت آذرآب و انجام افزایش سرمایه بتوانیم با هدایت و پشتیبانی سهامداران این شرکت همچون گذشته با حمایت از سهام ارزشمند آذرآب در روند رو به رشد شرکت و تعالی هرچه بیشتر آن گام های استوار برداریم.


کد مطلب: 77285

آدرس مطلب :
https://www.akhbarbank.com/news/77285/موافقت-شرکت-پرحاشیه-افزایش-سرمایه-سنگین-۲۳۵۰-درصدی

پایگاه خبری تحلیلی اخباربانک
  https://www.akhbarbank.com