شستا بدون بازگشایی نماد راهی اولین مجمع شد

21 مهر 1399 ساعت 10:23

نماد شستا امروز و قبل از برگزاری اولین مجمع بعد از ورود به بورس هم بازگشایی نشد تا غیبت این هلدینگ چند رشته ایی مهم بازار سهام از ۱۷ شهریور ادامه و حداقل به ۴۵ روز کشیده شود.


به گزارش اخباربانک، شرکت سرمایه گذاری تامین اجتماعی درحالی از 17 شهریور به دلیل اطلاعات مهم و سپس به علت شرایط بسیار منفی بازار از تابلو معاملات غایب شده که صبح چهارشنبه این هفته ، اولین مجمع سالانه بعد از حضور در بورس و عرضه اولیه 27 فروردین را در مرکز همایش های بین المللی رازی برگزار می کند تا با تصویب صورت‌های مالی سال منتهی به 31 خرداد سال جاری در مورد تقسیم سود ، تصمیم گیری شود. 

در این میان آخرین پیگیری های بورس پرس از وضعیت نماد این هلدینگ بزرگ چند رشته ایی نشان می دهد بورس تهران که مسئول تصمیم گیری در مورد بازگشایی یا ادامه توقف نماد شستا شده ، برنامه ایی برای بازگشایی حداقل یک روزه و برای امروز ندارد. جریانی که با انتقاداتی از سوی فعالان بازار به دلیل عدم نقدشوندگی سهام و حبس سرمایه ها همراه شده است.

بنابراین توقف نماد شستا همچنان ادامه دار شده و حداقل برای یکی دو هفته آینده ، تکرار خواهد شد . در این صورت ، خوش بینانه ترین حالت برای بازگشت این نماد هفته بعد ( که احتمال بسیار اندکی دارد) و یا در نیمه اول آبان خواهد بود و در بدبینانه ترین حالت باید در نیمه دوم ماه آینده منتظر بازگشت این شرکت 8 هزار میلیارد تومانی و مهم بورس بود.
 


کد مطلب: 77130

آدرس مطلب :
https://www.akhbarbank.com/news/77130/شستا-بدون-بازگشایی-نماد-راهی-اولین-مجمع

پایگاه خبری تحلیلی اخباربانک
  https://www.akhbarbank.com