۰
۲
پنجشنبه ۱۰ مهر ۱۳۹۹ ساعت ۱۳:۲۵

آماری عجیب از خروج طلا از کشور

نایب رئیس کمیسیون کشاورزی مجلس با بیان اینکه ۸۰ درصد از بحران اقتصادی ناشی از سوء مدیریت است، گفت: متاسفانه حدود ۸۰ تن طلای کشور تبدیل به سکه شد و به کشورهای دیگر رفت.
به گزارش اخباربانک، محمدجواد عسگری با تصریح بر اینکه ۸۰ درصد از بحران فعلی اقتصاد ناشی از سوء مدیریت و تدبیر است، به رادیو گفت‌وگو  گفت: کسی در اینکه گرفتار تحریم هستیم تردید ندارد و از سوی دیگر کرونا نیز در همه جهان فراگیر شده است اما ریشه اصلی مشکلات ناشی از سوء مدیریت است.

وی با ذکر مثالی اظهار کرد: بانک مرکزی ارز ۴۲۰۰ تومانی را به افراد واگذاری می‌کند و از طرف دستگاه قضایی، ۲۵۰ نفر از کسانی که ارز دولتی گرفته است را احضار کرده است. اسناد و مدارکی وجود دارد که نشان می‌دهد دستگاه قضایی به زودی با کسانی که برای واردات کالاهای ضروری ارز دولتی دریافت کرده‌اند اما این اقدام را انجام نداده‌اند و مسبب اخلال شده‌اند، برخورد خواهد کرد.

نایب رئیس کمیسیون کشاورزی و منابع طبیعی مجلس بیان کرد: متاسفانه حدود ۸۰ تن طلای کشور تبدیل به سکه شد و به اربیل عراق و کشورهای دیگر رفت و این ناشی از سوء مدیریت، بی‌تدبیری و بعضا بازی کردن در زمین دشمن است.

وی از گلایه‌های مردم گفت و عنوان کرد: در حوزه اقتصاد قطعا سوء مدیریت و بی‌تدبیری وجود دارد و حتی مقداری از آن نیز تعمدی است و دستگاه‌های نظارتی باید با آنها برخورد کنند.

عسگری با اشاره به دیدار خود با رئیس کل بانک مرکزی اظهار کرد: از ایشان درباره اساس و پایه ارائه ارز دولتی به واردکنندگان پرسیدم و پاسخ داد وزارت صمت افراد را معرفی می‌کند. متاسفانه هیچ آنالیز و بررسی برای اعطای ارز دولتی انجام نمی‌شود و این ناشی از سوء مدیریت و بی‌تدبیری است.

وی تصریح کرد: متاسفانه عده‌ای در داخل کشور در حال خیانت به ایران هستند و به نوعی خود تحریمی انجام می‌دهند. با وجود آنکه تحریم‌ها اثرگذاربوده است اما ظرفیت‌ها و قابلیت‌های بی‌نظیری در کشور وجود دارد. قطعا باید وضعیت این بی‌تدبیری‌ها و گاها خیانت‌ها مشخص شود و در این زمینه دستگاه‌های نظارتی قضایی و همچنین مجلس ورود کرده‌اند تا به زودی امیدوار هستم شاهد خبرهای خوبی در این حوزه باشیم.
https://akhbarbank.com/vdcjihea.uqemtzsffu.html
مشاهده نظر مخاطبان
حسین
Iran, Islamic Republic of
پس کی میخوان ورود کنن مردم نابود شدن
Iran, Islamic Republic of
سو مديريت چيه مملكت از دست رفته
تازه ترین اخبار