۰
چهارشنبه ۹ مهر ۱۳۹۹ ساعت ۱۴:۵۸

ادامه روند امیدوارکننده "وتجارت" در شهریور

در حالی که این روز‌ها شاهد تشکیل صفوف فروش چندصد میلیون سهمی در نماد "وتجارت " هستیم، گزارش شهریور ماه این بانک حاکی از رشد مطلوب درآمد‌های مازاد از فعالیت‌های بانکداری است
به گزارش اخباربانک، در اینکه با احتمال بالا شناسایی هزینه‌های این بانک بخش زیادی از درآمد‌های شناسایی شده این بانک را از بین می‌برد شکی نیست با این وجود افزایش این درآمد‌ها از امیدوارکننده‌ترین گزارش‌های اخیر این بانک است.

همانگونه که در جدول فوق نیز مشاهده می‌شود، مازاد درآمد‌های عملیات بانکداری بانک تجارت در شهریور ماه بیش از ۷.۹۹۸ میلیارد ریال و بیشتر از ۴.۴۸۱ میلیارد ریال در مقایسه با مرداد ماه بوده که پوشش مناسبی نسبت به ۲۲.۶۷۵ میلیارد ریال مازاد درآمد‌های ۵ ماهه نخست سال به شمار می‌رود.

اما سوالی که این روز‌ها می‌توان از مشاهده گزارش‌های عملکرد ماهانه شرکت‌ها پرسید افزایش عجیب درآمد‌های ناشی از تسهیلات اعطایی به مشتریان بوده که باید امیدوار بود که این افزایش درآمد‌ها ناشی از وجه التزام و استمهال تسهیلات سوخت شده و یا مشکوک الوصول نباشد.

حال باید منتظر ماند و دید آیا در روز‌های آتی مجددا شاهد افزایش عرضه‌ها از سوی سهامداران حقیقی و حقوقی در این نماد خواهیم بود و یا خیر.
https://akhbarbank.com/vdccooqm.2bqei8laa2.html
تازه ترین اخبار