۰
سه شنبه ۱ مهر ۱۳۹۹ ساعت ۱۰:۳۵

سود سهامداران بیمه دی پرداخت شد

سود سهام سهامداران حقیقی شرکت بیمه دی برای سال مالی منتهی به ۲۹ اسفند ماه سال ۱۳۹۸ در کمتر از دو ماه پس از برگزاری مجمع سالیانه، در تاریخ ۲۰ شهریورماه ۱۳۹۹ و از طریق شرکت سپرده گذاری وجوه (بر اساس اطلاعات موجود در سامانه سجام) پرداخت شد.
به گزارش اخباربانک به نقل از روابط عمومی بیمه دی، به منظور رفاه حال سهامداران حقیقی و همچنین حضورنیافتن سهامداران در بانک برای اخذ سود سهام به دلیل شرایط شیوع بیماری کرونا، شرکت بیمه دی برای اولین بار سود سهام سهامداران را با واریز وجوه به حساب های شبای معرفی شده در سامانه سجام پرداخت نمود.

در صورتی که سود سهامداران حقیقی به حساب ایشان واریز نشده، ایشان می توانند پس از اخذ تایید تلفنی از امور سهام شرکت (۱۶۷۱ داخلی ۱۳۶۷) در خصوص تکمیل مدارک، از تاریخ ۹۹/۰۸/۰۱ با در دست داشتن کارت ملی به شعب بانک دی مراجعه و نسبت به اخذ سود سهام خود اقدام نمایند. گفتنی است سود سهام سهامداران حقوقی نیز طبق برنامه زمان بندی اعلام شده از طریق سایت کدال، در موعد مقرر قابل پرداخت است.

بیمه دی در مجمع عمومی عادی سالیانه صاحبان سهام شرکت که در تاریخ ۳۱ تیرماه سال جاری برگزار شد، توانست به ازای هر سهم ٩٠٠ ريال سود نقدی مصوب نماید.
https://akhbarbank.com/vdccmmqm.2bqee8laa2.html
تازه ترین اخبار