اعلام زمان پذیره‌نویسی عمومی "وملل"

25 شهريور 1399 ساعت 11:19

موسسه اعتباری ملل مهلت پذیره‌نویسی عمومی برای افزایش سرمایه این موسسه را از ۲۲شهریور جاری تا ۵ مهر اعلام کرده است.


به گزارش اخباربانک، در اطلاعیه این موسسه که در سایت کدال آمده، اعلام شده است که با توجه به مجوز افزایش سرمایه مورخ ۳۱ اردیبهشت سال‌جاری و بر اساس تصمیمات مجمع عمومی فوق‌العاده ۱۱خرداد و با توجه به افزایش سرمایه شرکت از مبلغ ۶۰۶ میلیارد تومان به‌مبلغ یک هزار میلیارد تومان، تعداد ۳میلیارد و ۶۱۸میلیون و ۷۴۳هزار و ۲۳۵سهم حق تقدم استفاده شده توسط سهامداران فعلی است.

حال با توجه به انقضای مهلت استفاده از حق تقدم مذکور برای تحقق افزایش سرمایه، به این وسیله تعداد ۳۲۱میلیون و ۲۵۶هزار و ۷۶۵ سهم یک هزار ریالی برای پذیره‌نویسی عمومی عرضه می‌شود. موضوع افزایش سرمایه اصلاح ساختار مالی و بهبود نسبت کفایت سرمایه اعلام شده است.

با توجه به ثبت شرکت اعتباری ملل نزد سازمان بورس، تمام پذیره‌نویسی سهام این شرکت از طریق شبکه کارگزاری انجام خواهد شد. متقاضیان می‌توانند در مهلت تعیین شده برای پذیره‌نویسی با مراجعه به شرکت‌های کارگزاری عضو فرابورس ایران نسبت به ارائه تقاضای سفارش خرید اقدام کنند.

ضمنا خریداران این حق تقدم باید علاوه بر مبلغ پرداختی بابت حق تقدم مبلغ اسمی هر سهم را نیز به کارگزار مربوطه پرداخت کنند.
 


کد مطلب: 76673

آدرس مطلب :
https://www.akhbarbank.com/news/76673/اعلام-زمان-پذیره-نویسی-عمومی-وملل

پایگاه خبری تحلیلی اخباربانک
  https://www.akhbarbank.com