۰
قدیمی ترین شرکت سرمایه گذاری، پالایشگاه تهران،سرمایه گذاری گروه توسعه ملی و بیمه اتکایی ایرانیان مجوز افزایش سرمایه۱۵۰، ۷۰، ۶۸ و ۲۳ درصدی را از سازمان بورس گرفتند و آماده مجمع فوق العاده شدند.
مجوز افزایش سرمایه قدیمی ترین سرمایه گذاری ، "شتران،وبانک" و یک بیمه
به گزارش اخباربانک، سرمایه گذاری ملی، پالایشگاه تهران، سرمایه گذاری گروه توسعه ملی و بیمه اتکایی ایرانیان مجوز افزایش سرمایه 150، 70، 68 و 23 درصدی را از سازمان بورس گرفتند و آماده برگزاری مجمع فوق العاده شدند.

براین اساس، "ونیکی" سرمایه فعلی را از 700 میلیارد تومان به 1.75 هزار میلیارد تومان می رساند. تامین مالی قدیمی ترین شرکت سرمایه گذاری که از سال 1354 در بورس حضور دارد از محل سود انباشته و برای اصلاح ساختار مالی اعمال می شود.

همچنین "شتران" سرمایه فعلی را از 4.4 به 7.5 هزار میلیارد تومان می رساند. 1.1 هزار میلیارد تومان از تامین مالی این شرکت بورسی از محل سود انباشته و 2 هزار میلیارد تومان دیگر از محل سایر اندوخته ها اعمال می شود تا قادر به اصلاح ساختار مالي شود.

سرمایه فعلی "وبانک" نیز از 1.62 به 2.72 هزار میلیارد تومان می رسد. تامین مالی این شرکت بورسی از محل سایر اندوخته‌ها اعمال و صرف اصلاح ساختار مالی می شود.

در این میان، "اتکای" هم سرمایه فعلی را از 325 به 400 میلیارد تومان می رساند. 65 میلیارد تومان از تامین مالی این شرکت فرابورسی از محل سود انباشته و 10 میلیارد تومان دیگر از محل سایر اندوخته‌ها با هدف اصلاح ساختار مالی، حفظ و بهبود ظرفیت پذیرش ریسک و ظرفیت نگهداری صورت می پذیرد.
 
https://akhbarbank.com/vdcaiin0.49nii15kk4.html
تازه ترین اخبار