۰
مدیرعامل گروه مالی ساتا با اشاره انتشار اوراق اختیار فروش تبعی برای سرمایه‌گذاری غدیر گفت: به منظور حمایت از سهام این هلدینگ بزرگ بورسی در هفته جاری این اوراق منتشر می‌شود.
به گزارش اخباربانک، محمد هاشمی نژاد با اشاره انتشار اوراق اختیار فروش تبعی برای سرمایه‌گذاری غدیر گفت: به منظور حمایت از سهام این هلدینگ بزرگ بورسی در هفته جاری این اوراق منتشر می‌شود.

وی افزود: خرید اوراق اختیار تبعی به سهامداران اجازه می‌دهد تا سهام تحت تملک را به قیمت تضمین شده در آینده به فروش برسانند.

به این ترتیب، سهامداران "وغدیر" با کسب سود مورد انتظار تا ۶ ماه آینده از نوسانات مقطعی بازار در امان قرار خواهند گرفت.
بنابراین گزازش، تعداد سهام شرکت 72 میلیارد سهم، سهام شناور آزاد 18 میلیارد و تعداد سهام مورد نظر جهت خرید 200 میلیون سهم قیمت قابل معامله در هر روز است. زمانبندی اجرای برنامه خرید از 22 شهریور تا 16 اسفند برای یک تا 100 هزار سهم (اشخاص حقیقی حداکثر 50 هزار سهم) و سررسید تا 16 اسفند سال جاری تعیین شده است.

همچنین قیمت اعمال 1738 تومان اعلام شده که توسط کارگزاری آرمون بورس عرضه می شود. حداقل حجم عرضه روزانه نیز یک میلیون سهم و شرایط تسویه با پرداخت مابه تفاوت قیمت اعمال و قیمت پایانی سهام پایه در سررسید توسط عرضه کننده به دارنده اوراق اختیار فروش تبعی تعیین شده است.
 
https://akhbarbank.com/vdcbf0bz.rhb0gpiuur.html
تازه ترین اخبار