۰
جمعه ۲۱ شهريور ۱۳۹۹ ساعت ۱۲:۲۰

نتایج دو مجمع بورس تهران مشخص شد

دو مجمع سالانه بورس تهران با تقسیم سود ۳۰ تومانی، افزایش سرمایه ۱۰۰ درصدی از محلی جذاب و تغییر ترکیب هیات مدیره با ورود ۴ شرکت جدید برگزار شد.
به گزارش اخباربانک، دو مجمع سالانه و فوق العاده شرکت بورس تهران عصر دیروز با حضور بیش از 77 درصد از سهامداران در هتل المپیک  برگزار شد و طی آن بعد از تصویب صورت های مالی منتهی به 29 اسفند سال گذشته ، مقرر شد به هر سهم 30 تومان سود داده شود.

این سود برای سهامداران حقیقی که در سجام ثبت نام و اعلام شماره حساب کرده اند از اول مهر و برای دیگر سهامداران حقیقی از اول آبان و برای سهامداران حقوقی نیز از اول دی ماه قابل پرداخت است.

براساس این گزارش، همچنین در مجمع فوق العاده ، افزایش سرمایه 100 درصدی از محل جذاب سود انباشته و اندوخته احتیاطی تصویب شد و طی آن سرمایه بورس تهران از 200 به 400 میلیارد  تومان رسید.

همچنین با اتمام دوره دو ساله هیات مدیره "بورس" و در جریان انتخاب 7 عضو حقوقی هیات مدیره ، شرکت‌های صندوق بازنشستگی بانک ها، بانک آینده، سرمایه گذاری صبا تامین، سرمایه گذاری اهداف، کانون نهادهای سرمایه گذاری ایران، سرمایه گذاری تدبیر و سرمایه گذاری توسعه ملی برای دو سال انتخاب شدند.

در این رویداد ، دو کارگزاری خبرگان سهام و کارگزاری بورس بیمه به همراه گروه ارزش آفرینان پاسارگاد و سرمایه گذاری ملی ایران از ترکیب هیات مدیره خارج شدند.
 
https://akhbarbank.com/vdcb0sbz.rhb0wpiuur.html
تازه ترین اخبار