۰
چهارشنبه ۱۹ شهريور ۱۳۹۹ ساعت ۱۱:۰۸

حضور بانک سینا در بنادر کشور پررنگ تر می شود

مدیرعامل بانک سینا در بازدید از شعب استان هرمزگان در پارسیان، بندرلنگه، میناب و بندرعباس از ایفای نقش پررنگتر این بانک در جهت ارائه خدمات مطلوب و بهینه در بنادر و حمایت از شرکت های فعال در این بخش از قبیل انبارداری، حمل و نقل دریایی و صادرات محور خبر داد.
به گزارش اخباربانک، دکتر ایمانی در برنامه بازدید دو روزه خود از استان هرمزگان، ضمن حضور در جمع کارکنان، با اشاره به ظرفیت‌های ممتاز و بی نظیر استان هرمزگان و جایگاه راهبردی از جهت دسترسی آسان به آب‌های آزاد و خطوط تجاری دریایی بین المللی، گفت: استان هرمزگان با تکیه بر مزیت‌های فراوان در صنایع مرتبط با گردشگری، صادرات و واردات، سرمایه‌گذاری و مبادلات مالی، نقش بسیار مهمی در اقتصاد ملی دارد و با توجه به نقش پررنگ و تاثیرگذار بانک‌ها در شرایط تحریمی کشور، بی شک ارائه خدمات بانکی سهل و نوین به سرمایه گذاران و فعالان اقتصادی، می تواند تاثیر بسزائی در رشد و توسعه همه جانبه استان به همراه داشته باشد.

وی با تاکید بر نقش بی بدیل سرمایه های انسانی باانگیزه، جوان و متعهد در رشد و شکوفایی سازمانی، تصریح کرد: بانک سینا با تلاش همکاران، عملکرد مناسبی را در زمینه تجهیز و تخصیص منابع داشته و خوشبختانه تفویض مسئولیت و افزایش اختیارات رؤسای شعب، زمینه ساز رشد و ارتقای جایگاه بانک و تسریع و تسهیل در ارائه خدمات و پاسخگویی شایسته به درخواستهای متقاضیان و مشتریان بانک شده است.

وی اظهار داشت: لازمه تداوم توفیق و سربلندی، توجه مضاعف و رعایت دقیق قوانین و مقررات و پایبندی به اصول و ضوابط جاری بانک است. بنابراین فرآیند اعطای تسهیلات بایستی ضابطه مند و جملگی دستورالعمل های اعتباری رعایت گردد چرا که استحکام و پایداری بخشنامه ها و دقت نظر همکاران، موجب کاهش ریسک اعتباری خواهد شد.

مدیرعامل بانک سینا با تاکید بر نقش بانکداری مجازی در کاهش تردد در سطح شهر و پیشگیری از ابتلا به بیماری های عفونی، تنوع و کیفیت و جذابیت خدمات الکترونیک بانک سینا را عامل مهمی در افزایش قابل توجه تعداد مشتریان بانک دانست و آموزش نحوه استفاده از خدمات بانکداری الکترونیک به متقاضیان را بسیار مهم و ضروری خواند.

دکتر ایمانی با اشاره به سنت نیکوی قرض الحسنه و ضرورت ترویج و اشاعه حداکثری آن، از اقدامات و تلاشهای همکاران بانک جهت پرداخت تسهیلات قرض الحسنه تقدیر و تشکر کرد و از کلیه خیرین نیکوکار جهت مشارکت در این امر خیر دعوت بعمل آورد.
مدیرعامل بانک سینا در این سفر ضمن موافقت با افتتاح شعبه در بندر شهید رجایی و جابجایی مکان شعب بندرعباس و بندرلنگه به موقعیت مناسبتر و همچنین توسعه فضای داخلی شعبه میناب، اختیار پرداخت تسهیلات به کارکنان مجموعه های بزرگ صنعتی و معدنی فعال در منطقه خصوصاً شرکتهای فولادی، صنایع آلومنیوم و همچنین جامعه پزشکان را به شعب عامل تفویض کرد.

گفتنی است در این سفر که معاونین امور شعب و مناطق، مهندسی و پشتیبانی و مدیران حوزه مدیرعامل و روابط عمومی، امور بانکداری اسلامی و جنوب شرق نیز حضور داشتند، از شعب پارسیان، بندرلنگه، میناب، امام خمینی(ره) بندرعباس و چهارراه فاطمیه بندرعباس بازدید به عمل آمد و ضمن گفتگو با همکاران، پیشنهادها و نقطه نظرات آنان مورد بحث و بررسی قرار گرفت.
 
https://akhbarbank.com/vdcbzsbz.rhb0zpiuur.html
تازه ترین اخبار