۰
همزمان با فرارسیدن ماه محرم، در مرحله دیگری از کمک مومنانه تحت عنوان “احسان حسینی (ع)”، ۲هزار و ۵۰۰ بسته حمایتی ارزاق از سوی بیمه تجارت‌نو در میان مراکز خیریه، خانواده های بی بضاعت و کم درآمد توزیع شد.
به گزارش اخباربانک به نقل از روابط عمومی بیمه تجارت نو، معاون توسعه سازمانی بیمه تجارت‌نو، با عرض تسلیت ایام محرم و شهادت امام حسین (ع) و اصحاب وفادار ایشان، اظهارداشت: طبق توصیه مقام معظم رهبری مقررشد در این ایام نذورات به صورت ارزاق و مواد خوراکی خشک تهیه شود. در عمل به این مهم و تاکید مدیرعامل مجموعه، ۲هزار و ۵۰۰ بسته اقلام مصرفی مایحتاج روزانه تهیه و در بین مراکز خیریه نگهداری از ایتام،کودکان بی سرپرست و خانواده‌های مشمول شناسایی شده توزیع گشت.

ابراهیم غلامی، با اعلام اینکه ارزش این محموله بیش از ۲میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال بوده است، افزود: از آنجا که بیمه تجارت‌نو همواره درعمل به مسئولیت اجتماعی جزو اولین‌ها ست، درایام شروع کرونا نیز با پیوستن به رزمایش “همدلی و کمک مومنانه” علاوه بر اقلام بهداشتی،۱۵۰۰ بسته مواد غذایی معادل۲ میلیارد ریال دراختیار مراکز بهداشتی مناطق محروم و نیازمندان قرارگرفت.

به گفته وی؛ برابر دستور مدیرعامل و در راستای مسئولیت اجتماعی بودجه قابل توجهی با هدف کمک به هموطنان نیازمند درنظرگرفته شده که حسب شرایط به مرور تخصیص خواهدیافت.

معاون توسعه سازمانی دربخش دیگری از سخنان خود به پویش “هرخانه یک حسینیه” اشاره داشته و افزود: درجهت رعایت پروتکل های بهداشتی این طرح در شرکت اجرا و با استقبال خوب همکاران همراه شد.
 
https://akhbarbank.com/vdcbfsbz.rhb08piuur.html
تازه ترین اخبار