۰
سه شنبه ۱۱ شهريور ۱۳۹۹ ساعت ۱۱:۱۴

احتمال افزایش ۵ درصدی دامنه نوسان نمادهای بزرگ

شنیده‌ها حکایت از بررسی افزایش دامنه نوسان برای نمادهای بزرگ از ۵ به ۱۰ درصد در جلسه امروز شورای عالی بورس دارد.
احتمال افزایش ۵ درصدی دامنه نوسان نمادهای بزرگ
به گزارش اخباربانک، معاملات امروز بازار سهام برخلاف دیروز با روند منفی آغاز به کار کرد اما در این میان به نظر می‌رسد شورای عالی بورس برنامه‌های جدیدی برای بازار سرمایه داشته باشد.

براین اساس، شنیده‌ ها حکایت از افزایش دامنه نوسان برای سهم‌های بزرگ از پنج به 10 درصد حکایت دارند که با برگزاری جلسه امروز شورای عالی بورس، احتمال می رود این مورد هم بررسی شود.
عضو شورای عالی بورس درباره احتمال بررسی افزایش دامنه نوسان شرکت های بزرگ از 5 به 10 درصد در جلسه امروز توضیح داد.
 
روح الله حسینی مقدم درباره زمزمه امروز مبنی بر بررسی افزایش دامنه نوسان شرکت های بزرگ به 10 درصد در جلسه شورای عالی به بورس پرس گفت: طبق برنامه اعلامی ، ساعت 16 امروز ، جلسه شورای عالی بورس با چند دستور جلسه از جمله پیشنهاد خرید اوراق جدید دین ، بررسی گزارش کارگروه تعاونی ، وضعیت حسابرسان رسمی ، مرکز بدهی ، چند مورد از قبل ، وضعیت بازار و ... برگزار می شود.

وی ادامه داد: در مورد افزایش دامنه نوسان شرکت های بزرگ به 10 درصد هم ، دستور جلسه ایی نیست ولی احتمال دارد این مورد مربوط به پیشنهاد سازمان بورس برای تغییراتی در قواعد معاملات باشد که در کمیسیون تخصصی شورای عالی بورس بررسی خواهد شد.

سعید اسلامی بیدگلی دیگر عضو شورای عالی بورس هم به همفکران گفت: تا این لحظه موضوع افزایش دامنه نوسان نمادهای بزرگ از 5 به 10 درصد مطرح نشده اما رییس سازمان بورس بر اساس بندی که در دستور شورای عالی بورس با عنوان "سایر" نهاده شده، اختیار دارد چنین موضوعی را خارج از دستور جلسه مطرح و درباره آن تصمیم گیری کند.

 
https://akhbarbank.com/vdcbzfbz.rhb09piuur.html
تازه ترین اخبار