۰
۱
محمد طبیبان نوشت: درست است که آمریکا و سایر قدرت ها پنهان و آشکار در حق ما ظلم کرده اند و از نظر اینجانب تحریم ها جنایت علیه بشریت هستند و نه تنها آمریکا بلکه دیگران هم ما را به این دردسر انداخته اند، اما انصافاً این جهش یا انفجار نقدینگی دیگر کار آمریکا نیست.
آقای همتی جهش و انفجار نقدینگی ربطی به آمریکا ندارد!
به گزارش اخباربانک، محمد طبیبیان، رئیس اسبق موسسه عالی بانکداری با انتقاد از پست اینستاگرامی رئیس کل بانک مرکزی درباره عوامل رشد نقدینگی و تورم نوشت: از یک مدیر که باید بر اساس شأن علمی و تجربی بر مسندی نشسته باشد، انتظار نمی‌رود شیوه‌ای را پی بگیرد که تنها ابزارش سرزنش خارجی‌ها و متهم کردن منتقدان داخلی به همکاری با خارجی ها است.

به روند نقدینگی در سال‌های مختلف عنایت کنید اگر نشان از انفجار نیست، نشان از چیست؟ تورم‌های فزاینده سال‌های اخیر گویاست. لازم نیست تورم هزار درصد شود تا به ابرتورم برسیم. تمامی این تذکر برای جلب‌ توجه به عواقب برخی شیوه‌ها و سیاست‌هاست که تورم‌زا بوده است.

درست است که آمریکا و سایر قدرت ها پنهان و آشکار در حق ما ظلم کرده اند و از نظر اینجانب تحریم ها جنایت علیه بشریت هستند و نه تنها آمریکا بلکه دیگران هم ما را به این دردسر انداخته اند، اما انصافاً این جهش یا انفجار نقدینگی دیگر کار آمریکا نیست.

آتش کردن توپخانه اتهام وتهدید ضمنی و صریح را به کسانی واگذارید که در این کار بس حرفه ای و مجرب شده اند، بیایید از ابزار کار نوع خودتان یعنی علم، خرد، بررسی، نقادی و یافتن راه علمی برای مشکلات استفاده کنیم.
https://akhbarbank.com/vdcfmmde.w6dveagiiw.html
مشاهده نظر مخاطبان
Iran, Islamic Republic of
اگه تزريق پول در كشور مشخص بشه مشكل حل ميشه اين ادماي دولتي از كجا ميلياردي پول دارن و خونه و سكه. با هر قيمتي ميخرند مگر پول هاي چاپ شده بدون پشتوانه گيرشون بياد وگرنه حقوق بگير وًكارگر تقاضايي نداره كه هر روز تورم بالا ميره
تازه ترین اخبار