۰
پنج شرکت بورسی و فرابورسی مجوز افزایش سرمایه ۲۰۰ ، ۲۰۰، ۱۵۰، ۲۰۰ و ۱۸ درصدی را از سازمان بورس گرفتند و آماده برگزاری مجمع فوق العاده شدند.
مجوز افزایش سرمایه پنج شرکت بورسی و فرابورسی صادر شد
به گزارش اخباربانک، پنج شرکت تجارت الکترونیک پارسیان کیش، سرمایه گذاری صبا تامین، سرمایه گذاری صنعت بیمه، کالسیمین و بیمه اتکایی امین مجوز افزایش سرمایه 200 ، 200، 150، 200 و 18 درصدی را از سازمان بورس گرفتند و آماده برگزاری مجمع فوق العاده شدند.

براین اساس، "تاپکیش" سرمایه فعلی را از 40 به 120 میلیارد تومان می رساند. 60 میلیارد تومان از این تامین مالی  از محل مطالبات سهامداران و آورده نقدی و 20 میلیارد تومان دیگر از محل سود انباشته اعمال می شود تا صرف اصلاح ساختار مالی و تأمین سرمایه در گردش مورد نیاز، تأمین مخارج پروژه‌های آتی شرکت و خرید ساختمان‌ شود.

"صبا" هم سرمایه فعلی را از 1.5 به 4.5 هزار میلیارد تومان می رساند. تامین مالی این شرکت از محل مطالبات سهامداران و آورده نقدی با هدف جبران مخارج انجام شده بابت سرمايه‌گذاري در شرکت هاي بورسي و غير بورسي انجام می شود.

"وبیمه" نیز سرمایه فعلی را از 200 به 500 میلیارد تومان می رساند. تامین مالی این شرکت بورسی از محل مطالبات سهامداران و آورده نقدی و صرف اصلاح ساختار مالي و توسعه پرتفوي سرمايه‌گذاري می شود.

دراین میان، "فاسمین" سرمایه فعلی را از 200 به 600 میلیارد تومان می رساند. 325 میلیارد تومان از تامین مالی این شرکت بورسی از محل سود انباشته و 75 میلیارد تومان دیگر از محل اندوخته طرح و توسعه اعمال و صرف اصلاح ساختار مالی می شود.

همچنین "اتکام" سرمایه فعلی را از 330 به 390 میلیارد تومان می رساند. 51 میلیارد تومان از این تامین مالی از محل سود انباشته و 9 میلیارد تومان دیگر از محل سایر اندوخته‌ها برای اصلاح ساختار مالی اعمال می شود.
https://akhbarbank.com/vdca6en0.49niy15kk4.html
تازه ترین اخبار