۰
۱
بانک ملی ایران جزئیات پذیره نویسی واحدهای سرمایه‌گذاری صندوق سرمایه‌گذاری پالایشی یکم را اعلام کرد.
به گزارش اخباربانک به نقل از روابط عمومی بانک ملی ایران پذیره نویسی این صندوق از بامداد روز چهارشنبه پنجم شهریور ماه آغاز می شود و تا ساعت ۲۴ روز چهارشنبه نوزدهم شهریور ماه ادامه خواهد داشت. 

پذیره نویسی از طریق وب سایت رسمی بانک ملی ایران و نیز اپلیکیشن ایوا انجام خواهد شد.

 حداقل مبلغ پذیره نویسی برای هر یک از اشخاص حقیقی ایرانی دارای کد ملی ۱۰۰ هزار ریال و حداکثر مبلغ پذیره نویسی معادل ۵۰ میلیون ریال است.

 متقاضیانی که پیش از این در پذیره نویسی صندوق دارا یکم شرکت کرده‌اند می توانند در مجموع دو صندوق سرمایه گذاری تا سقف ۵۰ میلیون ریال پذیره‌نویسی کنند.

نام و نام خانوادگی، شماره ملی، تاریخ تولد، نام پدر، کد پستی، شماره تلفن همراه و شماره شبای بانکی همه اطلاعاتی است که خریدار صندوق باید در سامانه وارد کند.

 در این طرح محدودیت سنی برای تخصیص سهام وجود ندارد.

 واحد ارتباطات مردمی شرکت داده ورزی سداد و نیز شرکت پرداخت الکترونیک سداد امور مربوط به اپلیکیشن و درگاه را پاسخگو خواهند بود.

لینک دسترسی سریع پذیره نویسی
 
https://akhbarbank.com/vdcf1mde.w6dvyagiiw.html
مشاهده نظر مخاطبان
محمد
Iran, Islamic Republic of
۱۴۰۰/۰۴/۰۳ ۰۹:۳۲
چرا با گذشت بیش از 11 ماه هنوز رئیس کل بانک مرکزی و رئیس کل بازرسی بانک ملی ایران بررسی، پیگیری و رسیدگی نکردند و نمی کنند چرا؟
وام ودیعه مسکن به ۲۲۳ هزار خانوار پرداخت شد/ و این درحالی است که اینجانب محمد میرزابابایی متقاضی وام ودیعه مسکن بنده درسیستم، بانک ملی را انتخاب کردم و پس ازسپری شدن یکماه نوبت دادن با مدارک کامل به همراه ضامن کارمند بازنشته با حقوق 10م به بالا باگواهی کسر ازحقوق به بانک ملی نسیم شهرکد 2357 مراجعه کردم و بعد ازتکمیل پرونده میگوید چون ضامن از بانک رفاه حقوق میگیرد قبول نمیکنیم .باید از بانک ملی حقوق بگیرد و جوازکسب وچک هم قبول نمیکنیم …مردم ازکجا ضامنی پیدا کنند که دقیقا ازبانک ملی حقوق بگیرد؟ پیش رئیس شعبه هم رفتیم قبول نکرد. پس چرا همسایه ما با همین آقای ضامن وام ودیعه از بانک سپه گرفت؟! چرا آنقدرسنگ اندازی میکنند وحرف آخر را اول نمیزنند؟ یکباره بگویند وام نمیدهیم مردم را اذیت نکنید با توجه به اینکه ضامن پدرم بود وبازنشسته مخابرات میباشد.! برای بانک ملی و رئیس شعبه جای شرم وتاسف دارد که 15میلیون ودیعه مسکن را به من مستاجر ندادند.
پدر من 27 ماه سابقه درجبهه در سال 63 الی 65 در زمان جنگ تحمیلی بوده است و متاسفانه تاکنون هم هیچ گونه ارزشی قائل نیست و نبوده است چرا؟
تازه ترین اخبار