۰
۱
عضو هیات مدیره سازمان بورس با اعلام چند آمار جدید از وضعیت صندوق های با درآمد ثابت از تمدید مهلت یک ماهه رعایت ۵ درصدی صندوق های با درآمد ثابت تا پایان سال خبر داد.
مهلت یکماهه رعایت ۵ درصدی صندوق ها تا پایان سال تمدید شد
به گزارش اخباربانک، محمدرضا معتمد درباره صحت و سقم اثر منفی ابلاغیه اخیر سازمان بورس مبنی بر الزام صندوق های با درآمد ثابت به رعایت حدنصاب 5 درصدی سرمایه گذاری در سهام گفت : این تصمیم از 8 مرداد ابلاغ شده و طی این مدت ، سهم حدود 80 صندوق با درآمد ثابت از سهام با کاهش 1.2 درصدی از 10 به 8.8 درصد رسیده است.

وی ادامه داد: در این مدت هم حدود 2.3 هزار میلیارد تومان از سهام این نوع صندوق ها فروحته شده که در مقایسه با حجم معاملات روزانه 20 - 30 هزار میلیارد تومانی ، اثری ندارد. از سوی دیگر با فرض رعایت حد نصاب 5 درصدی ، کل سهام قابل فروش حدود 8 هزار میلیارد تومان خواهد بود نه 15 هزار میلیارد تومان .

معاون نظارت بر نهادهای مالی سازمان بورس افزود: بنابراین انتظار می رود سهم 23 هزار تومانی صندوق های با درآمد ثابت از سهام به 14.5 تا 15 هزار میلیارد تومان آن در طول زمان برسد . 

معتمد تاکید کرد : با این حال طبق مصوبه امروز سازمان بورس ، مهلت یک ماهه رعایت 5 درصدی صندوق های با درآمد ثابت تا پایان سال جاری تمدید شد.
 
https://akhbarbank.com/vdchqznq.23n-qdftt2.html
مشاهده نظر مخاطبان
سهامی
Iran, Islamic Republic of
میپرسند چرا بورس ریزش کرد !؟همه میگن هزار تا دلیل داره اما ممکنه این دلیل اصلی نباشه!؟مثل ضربات پیاپی با تبر به تنه درخته!؟کسی نمیدونه ضربه موثر ونهایی کدام بوده .از تحریم گرفته تا قطعنامه تا مشکلات بین المللی از جنگ زر گری اصولی ها با اصلاحی ها از دعوای زیر پوست ه جلسه سران سه قوه از صورتجلسه نهایی وتو شده توسط ریس مجلس وریس قوه قضاییه تا خبر عدم عرضه اوراق سلف نفتی وعدم عرضه ای تی اف دو م .. از خبر سازی رسانه های غربی تا ترویج بی اعتمادی نسبت به دولت از نابسامانی انتظاری در قیمت سکه وطلا وارز وخودرو تا عدم حمایت دولت از بورس از عدم شفافیت بورس گرفته تا قطعی سیستم های کارگزاری واختلال در سامانه بورس و اختلال در حسابها وگله ای وارد شدن مردم به بورس و قوانین خلق الساعه محدود کردن صندوق ها به نگهداری سهام و.....هزار مشکل دیگه نهایت ان باز هم نشان از ضعف مدیریت کشور واختلاف بین احزاب ان است .نهایتا تنها راه کار ماندن وسوختن است که به قول شاعر ان هم حدی داره که نهایتش زندگی رو باختنه!!! که به نظر میاد جز عده قلیلی همه قاطبه ملت ایران یقینا ان را باخته اند !.
تازه ترین اخبار