ساعات معاملات صنایع بورسی از هفته آینده تغییر می کند

18 مرداد 1399 ساعت 16:01

مدیرعامل بورس تهران از تغییر ساعات معاملات صنایع بورسی از هفته آینده خبر داد و گفت: معاملات بورس طی دو ماه آینده در دو نوبت هر روز کاری معامله خواهند شد.


به گزارش اخباربانک، علی صحرایی با اشاره به تغییر ساعات معاملات بورس تهران گفت: اقدامات کوتاه مدت برای کاهش فشار بر روی هسته معاملاتی بدین گونه است که از هفته آینده سهام صنایع مختلف طی دو ماه آینده در دو نوبت 8:30 تا 11 و 11 تا 13 هر روز کاری معامله خواهند شد.

وی افزود: عمده معاملات گروه‌ها از ساعت 8:30 تا 11 و گروه صنایع بزرگ نیز از ساعت 11 تا 15 انجام می‌شود البته از روز قبل اطلاع رسانی می‌شود که چه صنایعی در چه بازه زمانی معامله می‌شود.

این مقام مسئول ادامه داد: در نظر داریم تا پایان سال، سامانه معاملاتی جدیدی با کمک دانشگاه طراز اول ایجاد شود. البته با مشاوران خارجی هم مذاکراتی برای ایجاد هسته جدید داریم.

صحرایی گفت: فراز و فرود جزء ذات بازار سرمایه است و هرچه سطح قیمت ها‌ی سهام بالا رود تحلیل سهم‌ها نیز مشکل‌تر می‌شود به همین دلیل مردم باید با تخصص وارد بازار سرمایه شوند و افرادی که دانش بورس را ندارند باید بطور غیرمستقیم و از صندوق‌های سرمایه گذاری استفاده کنند.
 


کد مطلب: 75966

آدرس مطلب :
https://www.akhbarbank.com/news/75966/ساعات-معاملات-صنایع-بورسی-هفته-آینده-تغییر-می-کند

پایگاه خبری تحلیلی اخباربانک
  https://www.akhbarbank.com