۰
۱
شنبه ۱۱ مرداد ۱۳۹۹ ساعت ۱۰:۴۵

ورود 70 هزار میلیارد تومان به بازار سرمایه

وزیر اقتصاد با اعلام آخرین آمار ۱۵.۲ میلیونی کد بورسی و رشد ۶۲۵ درصدی ارزش معاملات گفت : برنامه هایی برای حفظ روند ورود ۷۰ هزار میلیارد تومانی نقدینگی به بازار سرمایه مدنظر است.
ورود 70 هزار میلیارد تومان به بازار سرمایه
به گزارش اخباربانک، فرهاد دژپسند با اشاره به بند 9 سیاست‌های کلی اقتصاد مقاومتی از فعال شدن بازار سرمایه به عنوان یکی از مولفه‌های تحقق این سیاست‌ها نام برد و گفت: تعداد کد‌های سهامداری تا پایان خرداد به 15 میلیون و 251 هزار کد و با احتساب دارندگان سهام عدالت به 48 میلیون و 500 هزار کد رسیده است.

وی ادامه داد: خالص ورودی حقیقی و حقوقی به بازار سرمایه هم 70 هزار میلیارد تومان بوده که برنامه هایی برای حفظ این روند تزریق نقدینگی و ادامه تامین مالی بخش تولید و توسعه مد نظر است. همچنین بورس املاک و مستغلات و امتیازات با سرمایه اسمی 5 هزار میلیارد تومان راه اندازی خواهد شد.

دژپسند افزود: ارزش معاملات 4 ماه اول بورس هم نسبت به سال گذشته 145 درصد و در مقایسه با چهار اول سال قبل 625 درصد افزایش یافته و طی این مدت 13.7 هزار میلیارد تومان عرضه اولیه انجام شده که 2.5 برابر سال قبل است .
 
https://akhbarbank.com/vdcdnj05.yt0kk6a22y.html
مشاهده نظر مخاطبان
سهامی
Iran, Islamic Republic of
مایه تاسف برای نظام وکشور که مجریان اینچنین منفعل عمل می نمایند .سرمایه سرگردان منفعت طلب در حال سرازیر شدن به بورس است حال به جای هدایت کنترل. نظارت وایجاد سیل بند مناسب بی محابا وافسار گسیخته نرخ نوسان قیمت را ده درصد قرار داده اند .نرخ می بایست به نوسان هفته ای پنج درصد تقلیل یابد پس از ایجاد ثبات وارام شدن سیل نقدینگی از اواخر بهمن مجددا دامنه نوسان به ده درصد افزایش یابد .اگر نگاه دولت ایجاد رانت است که.موفق بوده است .خوبی مملکت اینه که کسی سوال نمیکنه کسی هم جوابگو نیست کی به کیه شده میدان بار فروشها هنوز بتر به میدون نرسیده ده دست معامله میشه .خیار دو تومانی میشه شش تومان .مدیریت اشتباه خود خیانت به کشور ملت است .نظام را نمیگم چون ممکنه این رویکرد ابلاغی باشه .که دیگه جای بحث نداره
تازه ترین اخبار