۰
۳
تسویه حساب با سهامداران بانک مهر اقتصاد که به تازگی در بانک سپه ادغام شده، قرار است تا فردا انجام شود.
تسویه حساب با سهامداران مهر اقتصاد تا فردا مهلت دارد
به گزارش خبرنگار اخباربانک، بانک مهر اقتصاد دومین بانکی بود که پس از بانک حکمت ایرانیان مجمع عمومی خود را جهت ادغام با بانک سپه برگزار کرد.

سهامداران بانک مهر اقتصاد دوازدهم خرداد ماه سال جاری مجمع عمومی فوق العاده خود را جهت تصویب ادغام با بانک سپه برگزار کردند.

از جمله مهم‌ترین مصوبات این مجمع، پذیرش ادغام این بانک در بانک سپه و همچنین تعیین ارزش هر سهم بانک مهر اقتصاد بود.

بر اساس مصوبه مجمع هر برگ سهم بانک مهر اقتصاد حدود هزار و ۷۱۷ تومان ارزش‌گذاری شد و مقرر شد با سهامداران غیر وابسته به نیروهای مسلح زودتر از بقیه تسویه حساب شود.

با توجه به مهلت دو هفته‌ای که مجمع عمومی فوق‌العاده در نظر گرفته فردا بیست و ششم خرداد ماه باید تسویه حساب با سهامداران حقیقی و حقوقی غیر وابسته به نیروهای مسلح انجام شود.

این در حالی است که تاکنون هیچگونه اقدام و اطلاعیه ای جهت فراخوان سهامداران و نحوه تسویه حساب با آنها بیان نشده است.

با توجه به شرایط موجود بسیار بعید است در مهلت دو هفته ای که مجمع عمومی فوق العاده جهت تسویه حساب با سهامداران حقیقی در نظر گرفته بود محقق شود.
https://akhbarbank.com/vdcgyz9u.ak9n34prra.html
مشاهده نظر مخاطبان
اردشیرپاپایی
Iran, Islamic Republic of
بیمه تعالی با سلام اولا مجمع بانک مهر اقتصاد سال۹۷ برگذار گردیده ونخ هر سهم را ۱۷۱۷ ریال اعلام نموده ثانیا نرخ سهام می بایست درموقع ادغام یعنی خرداد۹۹ مشخص گردد ثالثادرمجمع سال ۹۳ افزایش ۶برابری اعلام شده که بانک مهر اقتصاد سهام سهامداران را افزایش نداده رابعا بالاخره وضعیت ما سهام داران بعداز گذشت ۱۰سال به کجا ختم می شود
محمد
United Kingdom
این بانک از اولش که پذیره نویسی کرد سر سهامداراش‌ کلاه گذاشت تا الان. اول که سهامداراشو که قشر مستضعف بودن از ترقی ۶ برابری سرمایه محروم کرد و سودشو به ۹ شرکت زیر مجموعه خودش داد.
الانم بعد از ۱۰ سال انتظار سهامدارانش که از سال ۸۹ تا الان سهامداری کردن و منتظر بودن حداقل بعد از ۱۰ سال سود متناسب با تورم براشون در نظر گرفته بشه در کمال ناباوری برای سهامشون۱۷۱۷ تومن ارزش گذاشتند و تورم این ۱۰ سال رو با این حجم عجیب گرانی اصلا در نطر نگرفتند.
حالا برای پرداخت همین حقی که یکطرفه خودشون معین کردند هم باز دارن بی تعهدی و کار شکنی میکنن و صرفا بصورت ظاهری و ۲ هفته رو برای پرداخت حق سهام در نطر گرفتن و عملا خبری از پرداخت نیس.
علی فروغی
Iran, Islamic Republic of
چرا سهامدارانی که اینقدر به خاطر کوتاهی بانک مورد نطر تا الان صبر کرده اند با مجمع سال ۹۷ تسویه شوند باید با نرخ روز و آخرین مجمع یعنی خرداد سال ۹۹ تسویه شوند یا این بانک قبلا نام ونشانی داشت یا قبلا از هلدینگها خبری بود پس به این سهامداران مظلوم ظلم نکنید باید با آخرین مجمع و قیمت روز تسویه شوند
تازه ترین اخبار