۰
با توجه به استقبال هموطنان ، پذیره‌نویسی واحدهای سرمایه‌گذاری صندوق واسطه‌گری مالی یکم ETF تا پایان روز پنجشنبه اول خردادماه تمدید شد.
تمدید پذیره‌نویسی صندوق سرمایه‌گذاری ETF از طریق درگاه‌های غیرحضوری و شعب بانک تجارت
به گزارش اخباربانک به نقل از روابط عمومی بانک تجارت، بر اساس اعلام وزارت امور اقتصادی و دارایی پذیره‌نویسی واحدهای سرمایه‌گذاری صندوق واسطه‌گری مالی یکم تا ساعت 24 روز پنجشنبه اول خرداد تمدید شد. 

هموطنان می‌توانند در این فرصت باقیمانده از طریق درگاه‌های پرداخت غیرحضوری بانک تجارت شامل پایگاه اینترنتی بانک به نشانی www.tejaratbank.ir، اینترنت بانک، همراه بانک، ست و پات و همچنین حضوری از طریق شعب بانک تجارت، سهام دولت در بانک‌های تجارت، ملت، صادرات و بیمه‌های البرز و اتکایی امین را بدون نیاز به کد بورسی و تنها با کد ملی از طریق صندوق سرمایه‌گذاری قابل معامله ثبت‌نام کنند.

شعب این بانک در سراسر کشور نیز در روز پنجشنبه اول خردادماه از ساعت 7:30 لغایت 12:30 بر اساس درخواست‌های مشتریان نسبت به پذیره‌نویسی اقدام می‌کنند.
حداقل مبلغ پذیره‌نویسی برای هر یک از اشخاص حقیقی دارای کد ملی 100 هزار ریال و حداکثر مبلغ 20 میلیون ریال قابل انجام است و محدودیت سنی برای متقاضیان وجود ندارد.قیمت هر واحد سرمایه‌گذاری مبلغ 100 هزار ریال در نظر گرفته ‌شده است و وجوه واریزی باید مضربی از این عدد باشد. 

از مزایای این خرید، بهره‌مندی هموطنان از تخفیف 20درصدی است. قیمت سهام تشکیل‌دهنده واحدهای سرمایه‌گذاری صندوق در روز آغاز پذیره‌نویسی، متوسط قیمت سهام در سی روز گذشته (منتهی به انتشار این آگهی) با احتساب 20 درصد تخفیف (که 5 واحد درصد از آن به‌عنوان دارایی سرمایه‏‌گذاران و به‌منظور انجام عملیات بازار گردانی نزد صندوق نگهداری خواهد شد) است.

تمامی متقاضیان اعم از مشتریان بانک و یا سایر هموطنان می‌توانند با ورود حداقل اطلاعات شامل نام و نام خانوادگی، کد ملی، تاریخ تولد، نام پدر، کد پستی، شماره تلفن همراه و شماره شبای بانکی فرد پرداخت‌کننده در این سامانه ثبت‌نام کنند.

داشتن کد معاملاتی (کد بورسی) برای پذیره‌نویسی الزامی نیست و متقاضیان برای انجام معامله این واحدها که از 2 ماه به بعد از تخصیص امکان‌پذیر است، می‌توانند به‌تدریج طی ماه‌های آینده و در فرصت مناسب در سامانه سجام ثبت‌نام کرده و کد معاملاتی را مطابق رویه‌های شرکت سپرده‌گذاری مرکزی و تسویه وجوه دریافت و اقدام کنند. بانک تجارت به منظور رفاه حال بیشتر هموطنان در حال بررسی و افزایش شعب منتخب مجهز به سامانه ثبت‌نام سجام است که در آینده نزدیک لیست این شعب اعلام خواهد شد.

پذیره‌نویسی از بامداد روز یکشنبه 14 اردیبهشت 1399 آغاز و تا ساعت 24 پنج‌شنبه اول  خرداد 1399 ادامه دارد.

هموطنان برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به سایت بانک تجارت به نشانی www.tejaratbank.ir مراجعه  و یا با مرکز ارتباط مشتریان به شماره 1554 تماس حاصل کنند.
https://akhbarbank.com/vdchvqnq.23nkvdftt2.html
تازه ترین اخبار