۰
دوشنبه ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۹ ساعت ۱۰:۵۰

صیدی: روابط‌عمومی بخش مهمی از زنجیره ارزش بانک است

مدیرعامل بانک صادرات ایران در دومین روز از هفته روابط‌عمومی طی نشستی صمیمی با همکاران اداره‌کل روابط‌عمومی، بر تبیین هر چه بیشتر دستاوردها، ظرفیت‌ها و قابلیت‌های بانک صادرات ایران و تقویت ارتباط با همکاران و مشتریان تأکید کرد.
به گزارش اخباربانک، حجت‌اله صیدی با اشاره به اینکه روابط‌عمومی بخش مهمی از زنجیره ارزش بانک است، اظهار داشت: نقش روابط‌عمومی در تبین ظرفیت‌ها و اطلاع‌رسانی‌های داخلی و خارجی بسیار حایز اهمیت است و با توجه به تغییر ماهیت رسانه‌ها و مواجهه عموم با آن‌ها، همکاران روابط‌عمومی باید بیش از پیش به دانش روز و مهارت‌های نوین ارتباطی و اطلاع‌رسانی تجهیز شوند.

 وی با تاکید بر اینکه انعکاس درست و مناسب انتظارات جامعه و همکاران به مدیریت و ارکان بانک در ترسیم مسیر راه و تعیین سیاست‌های جدید حائز اهمیت است، اظهار کرد: فعالیت روابط‌عمومی بانک صادرات ایران نمره قابل قبولی دارد اما همکاران روابط‌عمومی هچنان باید به کسب مهارت‌های بیشتر و ارتقای حرفه‌ای اهتمام ورزند.

در این دیدار که با حضور حسن زاهدی، رئیس اداره کل حوزه مدیریت بانک صادرات ایران برگزار شد، امیر لعلی، مدیر امور ارتباطات و بازاریابی نیز با قدردانی از نگاه حمایت‌گرانه مدیریت عالی بانک نسبت به روابط‌عمومی، گزارشی از اقدامات انجام شده و برنامه‌های پیش رو در این اداره‌کل ارائه کرد.
https://akhbarbank.com/vdcfjvde.w6djtagiiw.html
تازه ترین اخبار