۰
بانک‌پاسارگاد جهت پیشگیری از شیوع ویروس کرونا در پی تردد غیرضروری، اقداماتی را برای کاهش مراجعه به شعبه‌ها انجام داد.
به گزارش اخباربانک به نقل از روابط‌ عمومی بانک‌ پاسارگاد، این بانک در راستای اقدامات خود برای جلوگیری از انتشار ویروس کرونا و حفظ سلامت هم‌وطنان، علاوه بر کاهش ساعات کاری واحدهای خود، سقف انتقال وجه کارت به کارت را بر روی درگاه‌های غیرحضوری (اینترنت و موبایل) از مبلغ 30 میلیون به مبلغ 50 میلیون ریال در روز برای کارت‌های نقدی افزایش داد.

این بانک در اقدامی دیگر، کارت‌های نقدی که از ابتدا تا انتهای اسفند سال 1398 منقضی می‌شوند را بدون نیاز به مراجعه مشتریان به شعبه‌ها، تا اسفند سال 1399 به‌طور خودکار تمدید کرده و تاریخ انقضای جدید را به‌صورت پیامک برای مشتریان ارسال کرد. مشتریانی که تاریخ انقضای کارت آنها به‌صورت خودکار تمدید شده‌است، باید در تراکنش‌های غیرحضوری به جای ثبت تاریخ انقضای درج شده بر روی کارت، تاریخ انقضای جدید (1399/12) را در درگاه‌های پرداخت غیرحضوری وارد کنند.

سامانه‌های بانکداری‌الکترونیک بانک‌پاسارگاد اعم از بانکداری مجازی، همراه‌بانک پاسارگاد، سامانه پرداخت اینترنتی سایت بانک، کیپاد، تلفن‌بانک، سامانه #720* و ... با ارایه اکثر خدمات بانکی به مشتریان، آنها را از مراجعه غیرضروری به شعبه‌های بانک بی‌نیاز می‌کند.

گفتنی است سامانه جامع ارتباط با مشتریان در سایت بانک‌پاسارگاد به آدرس https://www.bpi.ir/crm و مرکز مشاوره و اطلاع‌رسانی این بانک‌ به شماره 82890 به صورت شبانه‌روزی، آماده پاسخگویی به سؤالات هم‌میهنان است.
https://akhbarbank.com/vdcawyn0.49ne015kk4.html
تازه ترین اخبار